Onderwerp: Mislukte Thomas de trein [FEEDBACK]
Hallo,
Ik had voor de Thomas de trein taart een andere taart proberen te maken. Namelijk een 3D zittend babydraakje met knuffelbeertje. Heb van alle ellende geen foto gemaakt, was aan het huilen werd er niet goed van, zo'n gigantische flop. Was voor mij als leek in dat soort taarten té hoog gegrepen, dat weet ik van me eigen, maar toch...... Wilde het graag doen voor overburen. Die taart was eigenlijk voor de 2e dag van een verjaardag voor hun zoontje (1e verjaardag). Nu moest ik alle moed bij elkaar rapen en het hun vertellen dat het een gigantische mislukking was. Vraagt mijn buurtje: Kan ik het zien? Ik: Ja hoor. (Met een grote krop in mijn keel). Ze bekeek het en zegt: Ik neem hem mee, je hebt er veel moeite voor gedaan en die Cars taart((1e dag van de verjaardag van hun zoontje)foto ook bij gezet onder Thomas) gisteren was heel mooi en heel lekker. En wij hoeven dan niet naar de winkel om een andere te halen. Zo lief dat ze was, heeft ze het meegenomen en alles was op gegaan. Maar omdat ze zo begripvol waren en ook als dank had ik een Thomas de trein taart voor ze gemaakt, maar ook dat was een mislukking. Het gezicht zakte steeds verder naar beneden, kwamen veel luchtbellen in.
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik feedback krijg. Bedankt voor het lezen.
De Cars taart: