1

Onderwerp: Broodje hamburger

Na mijn bakje patat en het stapeltje pannekoeken nu hier het broodje hamburger.
Ik ben voor mijn zoon zijn verjaardag zijn lievelingseten aan het maken en heb nu het broodje hamburger ook af en dat was nog een tegenvaller met vullen enz.
De bodems zijn natuurlijk veel dunner omdat je geen drie taarten op elkaar stapelt dus hoe vul je zoiets dan.
Ik had er niet zo goed over nagedacht vóór ik begon en heb dus uit de onderste en de middelste een gedeelte van het binnenstuk verwijderd en daar de aardbeienvulling op een laagje advocaatmousse gedaan.
Alles afgesmeerd met chocoladeganache en nu afwachten hoe hij smaakt.
Pfff... volgende keer maar eerst eens iets beter nadenken vóór ik begin.
De middelste laag is trouwens een chocoladecake.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXC8YMPL-D.jpg

2

Re: Broodje hamburger

Hij is wel erg stoer! Leuk!

3

leuk hoor!!

4

Gaaf!! :thumb:  Hoe groot is de hamburger eigenlijk?? Mag ik vragen hoe je die foto zo mooi hebt gekregen, ik bedoel dat het zo een mooi rond is met die waas. :)

5

Wow! Hij is echt heel gaaf geworden!
Maar moet hij niet in de rubriek 3D staan?

6

Hij ziet er superleuk en lekker uit zeg  :thumb:

7 Laatst bewerkt door dollelollypop (20-07-2012 10:03)

Oh 3D???  :think:  ik weet het niet eigenlijk  :s

Pandora

De Hamburger is gemaakt in een blik van 24cm en die waas die doe ik met een programma van Coral paint shop pro die ik ooit eens gekocht heb.
Ik doe er niet zo heel veel mee omdat ik geen zin heb om mezelf erin te verdiepen maar je kunt er leuke dingen mee.
Ik heb 2 maar inmiddels is er al een 4 en als je naar onderstaande link gaat dan kan je een proefversie downlowden van coral paint shop pro 4, heb hem net zelf ook even gedownload om te kijken of er veel veranderd is.
je kunt het dus proberen zonder dat je het meteen koopt.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

plak onderstaande link in je browser en download de gratis proefversie van 30 dagen daarna kun je kijken of je hem wilt kopen maar dat is natuurlijk niet verplicht.
Het is 30 dagen gratis dus zeker de moeite waard om te proberen

En allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties  :)

http://www.corel.com/corel/product/inde … tAoddH4ATA

Als je het programma gedownload hebt en je kijkt bovenin het midden en je drukt op bewerken dan ga je daarna naar afbeeldingen en druk je op fotolijst en dan kun je die fotolijst waas of elk ander die je leuk vind toepassen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel en anders moet je me even mailen.

8

dollelollypop schreef:

Oh 3D???  :think:  ik weet het niet eigenlijk  :s

Pandora

De Hamburger is gemaakt in een blik van 24cm en die waas die doe ik met een programma van Coral paint shop pro die ik ooit eens gekocht heb.
Ik doe er niet zo heel veel mee omdat ik geen zin heb om mezelf erin te verdiepen maar je kunt er leuke dingen mee.
Ik heb 2 maar inmiddels is er al een 4 en als je naar onderstaande link gaat dan kan je een proefversie downlowden van coral paint shop pro 4, heb hem net zelf ook even gedownload om te kijken of er veel veranderd is.
je kunt het dus proberen zonder dat je het meteen koopt.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

plak onderstaande link in je browser en download de gratis proefversie van 30 dagen daarna kun je kijken of je hem wilt kopen maar dat is natuurlijk niet verplicht.
Het is 30 dagen gratis dus zeker de moeite waard om te proberen

En allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties  :)

http://www.corel.com/corel/product/inde … tAoddH4ATA

Als je het programma gedownload hebt en je kijkt bovenin het midden en je drukt op bewerken dan ga je daarna naar afbeeldingen en druk je op fotolijst en dan kun je die fotolijst waas of elk ander die je leuk vind toepassen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel en anders moet je me even mailen.

Dank je voor de info!!! Ga er eens naar kijken of het wat is voor mij, misschien dat het ook uitgebreid kan worden. Hoort eigenlijk wel in 3D, zet de taarten ook vaak verkeerd. :s Maar de moderator veranderd het wel. ;) Doen ze bij mij ook. En nogmaals.....ech :thumb: t een supertaart!!

Leuke taart zo. Ik heb pas geleden ook een broodje hamburger gemaakt en heb bij de onder en middelste laag niks er uit gehaald. Had de bosvruchten jam er zo tussen gedaan en op de randen gewoon wat boter creme zodat ik de sla en kaas enz daar op kon leggen en ze bleven zitten.

Maar een Hamburger taart blijft leuk dus ook deze

Dankjewel Els en ja ik had aardbeienmousse, met chocoladeganache en advocaatmousse dus dat smeer je er niet zomaar even tussen want dan lekt alles er denk ik uit.
Ik had er dus niet echt goed over nagedacht. erg dom van mij.
Gelukkig is het toch nog goed gekomen.
Dankjewel voor de uitleg misschien een goeie tip voor de volgende keer.  :thumb:

Pandora ook bedankt en ik denk dat je het programma vast leuk zal vinden alleen moet je je weg er even in zien te vinden.  :Y