Onderwerp: lekker lang houdbaar
mooie witte dummie met witte gelatine bloemen en vlinders

zijn 10,15 en 20 cm groot
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker lang houdbaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooie witte dummie met witte gelatine bloemen en vlinders

zijn 10,15 en 20 cm groot
Prachtig!!Bloemen en vlinders van gelatine, ik had er nog nooit van gehoord
Knap gedaan 
Inderdaad, dit heb ik ook nog nooit eerder gezien. Prachtige taart met die frills, parelranden en mooie kleuren ook. Kun je een beetje vertellen hoe je die gelatine vlinder hebt gemaakt?
Tieneke
Heel erg mooi!! En ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je die bloemen hebt gemaakt.
Inderdaad, dit heb ik ook nog nooit eerder gezien. Prachtige taart met die frills, parelranden en mooie kleuren ook. Kun je een beetje vertellen hoe je die gelatine vlinder hebt gemaakt?
Tieneke
ik heb hier een curcus voor gevolgd,je maakt het met gelatinepoeder,daar smeer je dan sheets mee in met een stukje bloemdraad,dit moet min. 6 uur drogen dan kan je het eraf halen en mooi in vorm knippen en dan kan je het binden als bloem(het hartje van deze bloem is gemaakt met een bloemdraadje met een lusje aan het eind,die doop je dan in de gelatine en daarna in de mosterdzaadjes en dan een leuk glittertje of zo, en of versieren als vlinder.je kan het met gekleurde gelatine doen maar mij leek het leuk om het transparant te houden,anders kan je ook even googlen
Mooi!! 
Ongelofelijk mooie taart!!
En die gilatine bloemen en vlinders zijn echt tegek!! 
Heel apart, staat heel sjiek, net glas ofzo 
Mooie bloemen, en taart natuurlijk!!
Wat een onwijs gaaf idee weer!! 
prachtig zeg!
Super!!!! Een keer wat anders!!
Prachtig!!Bloemen en vlinders van gelatine, ik had er nog nooit van gehoord
Knap gedaan
Als je echt wil weten hoe en wat met de gelatine mag je een keertje langs komen hoor,ik zie dat je uit serooskerke komt,dat is niet zo ver van vlissingen.....
Hee gezellig iemand uit de buurt!
Bedankt voor je aanbod, maar ik houd het voorlopig maar bij marsepein en fondant
.
Ik heb pas gereageerd op een oproep voor een freubelmomentje in domburg, mss ook iets voor jou??
Hee gezellig iemand uit de buurt!
Bedankt voor je aanbod, maar ik houd het voorlopig maar bij marsepein en fondant.
Ik heb pas gereageerd op een oproep voor een freubelmomentje in domburg, mss ook iets voor jou??
ja misschien wel,waar heb je dat gezien?
Wauw prachtig! Mooie details
zeeuwstaartje schreef:Hee gezellig iemand uit de buurt!
Bedankt voor je aanbod, maar ik houd het voorlopig maar bij marsepein en fondant.
Ik heb pas gereageerd op een oproep voor een freubelmomentje in domburg, mss ook iets voor jou??ja misschien wel,waar heb je dat gezien?
Bij het topic "het warme zuiden en belgië" daarin staat een onderwerp "freubeldagje zeeland"
Mooi gedaan! En ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar de resultaten met gelatine zijn ook super leuk. Die van jouw superchique zo 
Mooi gemaakt en bedankt voor de uitleg eg leuk, ga ik eens een keer proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker lang houdbaar