Onderwerp: Busy Bee.......
Ik wou een keer een bij maken en dit is mijn resultaat!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Busy Bee.......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wou een keer een bij maken en dit is mijn resultaat!

Ohhh...wat een schatje!
Ontzettend leuk gedaan zeg 
In één woord: GEWELDIG
Wat een lieverd is dat!
Super schattig. Ik zou de ondergrond alleen niet met dat zwart doen, nu doet het me teveel aan een voetbal denken. Gewoon in twee tinten geel, of 1 tint. Maar peanuts hoor, het ziet er echt geweldig uit.
1x is genoeg 
Prachtig gemaakt !
Superknap !
Wat een lieverd! 
Wat een liefje, zeg! Echt zo schattig!
Hij is erg schattig.
Ohhh ik ben verliefd!! Wat een schatje!!
Heel leuk:D
Vind hem heel lief. Mooie details
Heel leuk!
Hij is echt prachtig! 
Oh, wat gaaf zeg!
Ik moet echt een cursus boetseren gaan volgen, ik krijg dat maar niet uit mn vingers... 
Oh, wat gaaf zeg!
Ik moet echt een cursus boetseren gaan volgen, ik krijg dat maar niet uit mn vingers...
Ik geef naar de vakantie boetseer workshops! Maar het is veel simpeler dan je denkt!!! 
Ik blijf er naar kijken, zo lief! Maar ik heb stiekem ook een vraagje (of nouja, stiekem...
): Hoe houd je het hoofdje rond aan de achterkant? Ik druk ze per ongeluk altijd plat 
Ik blijf er naar kijken, zo lief! Maar ik heb stiekem ook een vraagje (of nouja, stiekem...
): Hoe houd je het hoofdje rond aan de achterkant? Ik druk ze per ongeluk altijd plat
In een flower former of op een stokje laten drogen!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … -1669.html

Thanks voor de tip! 
Mooi is ie hoor! Echte een schatje.
(Dat van die 'voetbal' had ik ook wel een beetje.)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Busy Bee.......