Onderwerp: Eenvoudig, maar oh zo lief!
Nijntje babyshower gebak:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eenvoudig, maar oh zo lief!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ah,wat een schatjes 
aaah, wat lief!! Mooi kleurtje ook!
Mooi hoor!
Mooi geheel.
Eenvoudig maar wel een prulwerkje denk ik, hartstikke mooi !!
super lief. Heb je al die nijntjes gepuzzeld?
Wat een schatjes!
Dank voor jullie leuke reacties!
Ennuh, ssssstttt, nee, niet gepuzzeld, ik heb er een allerfijnst uitstekertje voor!
Helemaal super. Jammer dat er geen knop zit voor favo topic ofzo.. want sommige dingen wil ik kraag weerterugkijken maar zo moeilijk zoeken... echt leuk idee voor bijv. eerste verjaardag van mijn kleine meid 
Meissie, je kunt je abonneren op het topic, dan kun je het heel makkelijk terugvinden
Helemaal super. Jammer dat er geen knop zit voor favo topic ofzo.. want sommige dingen wil ik kraag weerterugkijken maar zo moeilijk zoeken... echt leuk idee voor bijv. eerste verjaardag van mijn kleine meid
Of je zet het onder favorieten in mapje: te gekke taarten ed. .... 
Wat mooi zeg! Super.
Waar heb je de uitsteker gekocht?
ik wil die ook wel.... en word er hebberig van

Je hebt gelijk....oh, zo lief!!! 
Deze zijn super lief!

Oh wat leuk, toevallig heb ik ook net 2 nijntje uitstekers binnen gekregen uit Hong Kong (ebay, nog geen 2 euro incl. verzenden!!). Leuk zo op die cupcakes!!!
Ik heb de uitsteker ook maar nog niet meer mee gedaan dan alleen koekjes bakken.
Als ik dit zo zie dan moet ik er toch vaker iets mee doen, fantastisch!! 
Leuk!
Was het toevallig voor iemand in Lisse? De buren van een kennis van mij hadden namelijk ook van de week een baby gekregen en het heet net zo.
ECht superleuk!! ik wil ook dei uitsteker!!
Heb je de t shirtjes geverfd?
Ja, de shirtjes heb ik geverfd met zilverdust. Helaas had ik geen blanke alcohol in huis, dus met water gedaan, daardoor wel iets minder mooi.
love nijntje 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eenvoudig, maar oh zo lief!