1

Onderwerp: Hallo allemaal

Ik was mezelf helemaal vergeten voor te stellen.
Dus bij deze!
Ik ben Linda. Vorig jaar heb ik samen met mijn moeder en sch-zussen een workshop taarten maken gedaan. vond t erg zenuwslopend maar leuk. erg basic alleen zo'n taart qua vulling ed..

mijn sch-zus ging inmiddels er verder mee en maakte de mooiste en heerlijkste baksels..
Nav een babyshower van een vriendin ben ik t toen weer gaan proberen afgelopen maart (in mijn parade topic staan foto's)
en inmiddels heb ik de smaak te pakken.

ik probeer nu mijn technieken bij te schaven en taarten mooier te maken. Ik vind het wel erg leuk om mijn taarten van basis af te maken. dus ook de biscuit's zijn van bloem en eieren. en ben allerlei recepten aan t uit proberen die ik hier vind.

ik ben alleen ook zo'n doos die s'avonds om 8 uur nog even "snel" een taartje maak. daarom zijn sommige taarten iets minder mooi. maar ook altijd wel erg lekker!

Re: Hallo allemaal

Hallo Lynnie,

welkom op het forum!

's avonds om 8 uur nog 'even een taartje maken', dat klinkt al behoorlijk verslaafd   ;)   en ook heel herkenbaar!  :+

Veel bakplezier!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

3

Welkom.
Zo te zien heeft het virus hier ook toegeslagen.
Heel veel succes met bakken.

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort

4

Spam gemeld.

Enne welkom hier.

(lol dit stuurde ik dus ook bij de melding  :lol: )

5

spam gemeld?

thx for the warm welkom!! ga me toch aan een project beginnen! :think:  hoop dat t goed komt.