Re: Foto topic ketting taartje deel 5!!
Namens Theodora:
"Ik heb dus taart 157 gemaakt, gisteren langs gebracht bij LindaMaas. De taart was gevuld met tropische vruchten, de 2e laag met abrikozenjam en slagroom. De taart is geïnspireerd op een reis die ik pas naar Marokko heb gemaakt. Het is op de foto misschien niet heel duidelijk te zien, maar ik had de koepel, de deur en ramen met goudglitters bewerkt, het reliëf in de deuren heb ik gemaakt met een koekjes uitsteker die ik daar ook heb gekocht. Deuren en houtwerk hebben daar vaak een dergelijk, snijwerk. De "minaretten" hadden roze glitters. Ik had ook een dolk gemaakt (dit is eigenlijk meer Arabisch) en deze ook met de glitterpot bewerkt, maar die brak helaas af en die heb ik toen maar weggelaten.
Ik ben niet heel erg trots op deze taart, want ik heb weleens wat mooiers gemaakt, maar ik vind iedere taart leuk om te maken en leerzaam."

. 
?

) langs gebracht. Het was heerlijk weer, wat echt rampzalig was voor m'n boetseersel die helemaal wegzakte in m'n taart en heerlijk achterover ging leunen
, maar gelukkig zijn er cocktailprikkers

en uiteindelijk is het Bollywood geworden. Niet helemaal zoals ik gehoopt had maar wel tevreden over het resultaat. 

..Als een sneltrein gezocht niets:s Naar miranda gegaan want kon niet nog eens cancellen haha.Daar was het heel gezellig en ik moet zeggen leuke meid! Maar wiskunde blijft toch niet mijn ding