1 Laatst bewerkt door nicole th (17-07-2012 14:30)

Onderwerp: Mijn 1ste popje van marsepein

Deze x eens geprobeerd om mijn popje van marsepein te maken en ik moet zeggen het valt goed mee .... het is wel anders dan met fondant en ik zal nog wel veel moeten oefenen om het gewoon te worden , het voelt heel anders aan dan fondant...., maar met dat oefenen heb ik geen probleem  :D
Wat ik wel vreemd vind is dat als ik mijn popje recht voorruit fotografeer,
lijkt het alsof haar hoofdje naar achter helt en als ik ze van bovenaf fotografeer lijkt het alsof haar lichaam te klein is voor haar hoofd  , maar de verhoudingen kloppen ...., ze heeft zelfs lange benen  :Y
Misschien iemand die weet wat ik fout doe bij het fotograferen???
Hier is ze dan...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7KI3HX8.jpg ;)

Ben nog eens op haar hoofd gaan duwen en heb haar iets meer langs onder getrokken om te laten zien dat ze laang en slank is  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWNH6ZLJ.jpg  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Mijn 1ste popje van marsepein

wat is ze mooi! dat jurkje is zo mooi ( is dat toevallig ergens te koop :lol: )snap nog steeds niet hoe jij dat doet :s .en dat fotograferen,dat probleem heb ik ook wel eens, moet het  nog een beetje meer uitvinden :s

3

Bakelover schreef:

wat is ze mooi! dat jurkje is zo mooi ( is dat toevallig ergens te koop :lol: )snap nog steeds niet hoe jij dat doet :s .en dat fotograferen,dat probleem heb ik ook wel eens, moet het  nog een beetje meer uitvinden :s

Ja dat op foto zetten is een ramp hé.... de 1ste foto vind ik haar gezicht mooier en op de 2de foto vind ik haar lichaam beter.
Ook vind ik dat ze eens iets lichtere huidskleur mocht hebben  :Y

4

volgens mij is de stand van je toestel op foto 2 goed alleen moet ze daar iets meer nek hebben(zeg ik die geen verstand van fotograveren heeft)
Maar het is een scheet op beide foto's :thumb:

5

Ik vind haar echt heel mooi :Y
Knap gedaan!!
En met tips voor het fotograferen kan ik je helaas niet helpen :nooo

Groetjes Gerien

Wauwie (note to myself: meer oefenen met boesteren) erg knap gemaakt. :Y  :thumb:

7

jojade schreef:

volgens mij is de stand van je toestel op foto 2 goed alleen moet ze daar iets meer nek hebben(zeg ik die geen verstand van fotograveren heeft)
Maar het is een scheet op beide foto's :thumb:

Ze had een nek hoor in het begin , maar het hoofdje is gezak  :s , daar moet ik nog wat op vinden  :Y