1

Onderwerp: Hello Kitty, voetbal en mijn eigen logo op een taart

Onze tweeling wordt morgen 3 jaar! Dit hebben we vandaag al gevierd met familie en vrienden.

De logotaart is voor mijn webmaster. Hij heeft me geholpen met het realiseren van mijn prachtige site. Hij was vandaag op de verjaardag met zijn gezin en dus had ik een verrassing voor hen toen ze naar huis gingen. Ze vonden het erg leuk! De taart kwam uit de diepvries, was dus bevroren, maar thuisgekomen hebben ze toch een stukje (ijs)taart  ;) gegeten als toetje. Hoezo ongeduldig?

Voetbaltaart; rum en chocoladebiscuit met chocolademousse, banketbakkerroom met praline, krokante pure chocolade afgesmeerd met hazelnootpasta-botercreme.

HK taart; roze biscuit met vleugje friszuur aardbei, aardbei vlaaivulling, monchou-witte chocolade-vanille yoghurt creme, banketbakkersoom met aardbei patides, laagjes krokante witte chocolade, stroopwafelkruimels.

Logotaart; biscuit met Mona aardbeienkwark, laagjes krokante witte chocolade en banketbakkersoom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E8DQULIK-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PTS38D7U-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GHCQQOUL-D.jpg

Welke taart is jouw favoriet???

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2 Laatst bewerkt door Hertje (15-07-2012 22:27)

Re: Hello Kitty, voetbal en mijn eigen logo op een taart

Mooie taarten zeg!
Leuke voetbaltaart, vrolijke Kittytaart (favoriet) en toepasselijke logotaart. :thumb:
Goed gevuld ook. :9

De logotaart viel dus goed in de smaak. :9
Je hebt een mooie site! :thumb:

(Alvast) proficiat met Madelief en Jochem!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

Favoriet?? uhm mag ik ze ook alle 3 even mooi vinden ??  :o   :thumb:

4

Thanks dames!

Verder niemand die een favoriet heeft? En qua vulling? Ben erg benieuwd wat jullie zoals lekker vinden en zouden kiezen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

5 Laatst bewerkt door x-linnie-x (17-07-2012 07:04)

:o  Ik ben niet van veel smaakjes in 1 taart, ben namelijk een echte zeur met eten, maar als ik zou moeten kiezen dan ga ik voor de voetbaltaart maar wel zonder rum  :s  :D

6

Ik vind de logo-taart het mooist... ik vind Hello Kitty's benen namelijk te lang, maar qua vulling zou ik wel HK kiezen.

7

Mooie taarten.
Prachtige site!
Heel veel Succes.

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort

8

Ze zijn alle 3 prachtig en hebben een  :9 inhoud, dus ik zou van alle 3 een klein stukje kiezen als het kon  ;).

Christine.