Onderwerp: Resultaat fotoworkshop
Heerlijke cupcakes!! Het gaat hier natuurlijk vooral om de foto´s en niet om de cakejes 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat fotoworkshop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heerlijke cupcakes!! Het gaat hier natuurlijk vooral om de foto´s en niet om de cakejes 

ahum, je hebt de cupcakes dus uitsluitend gemaakt om ze te kunnen fotograferen.
helaas geloof ik je niet.
maar de fotocursus heeft wel succes zie ik. mooie fotos
de workshop heeft zijn vruchten afgeworpen!
Mooie foto's !!
mag ik vragen welke lens je gebruikt ??
Groetjes Margo
Je zou ze zo uit beeld nemen

Mooi gedaan.
Had je de cupcakes tegen 1 uni kleur achter- en ondergrond gefotografeerd en die verwijderd?
3 lagen dus, de achterste het meest vervaagd ( gaussian filter?)
En ook een kleur overgang gemaakt van wit naar grijs/blauw van beneden naar boven, voor de achtergrond en ondergrond
De achterste lagen wat transparanter, of verzadiging en kleurbalans veranderen van de achterste lagen, is ook leuk om mee te spelen. Zo leuk en zo tijd rovend.
verklap je geheim wat heb je gedaan?

Heel mooi, zou het graag willen kunnen.
@ireen: aan de foto's is niets geshopt hoor!!! Ik heb bij deze foto's een zoomlens gebruikt (55-300). Daardoor heb je die kleine scherptediepte. De cakejes stonden gewoon op een wit fotokarton (dat dus aan de achterkant naar boven loopt - leunend tegen een zak biscuit
)......
Wat leuk, ik was er gisteren ook bij (je weet wel: de enige met een compactcamera). Je cupcakes knallen echt van het scherm af, toppie! Ik vond het erg leerzaam en hoop zelf ook binnenkort zulke mooie foto's te kunnen laten zien.
Groetjes, Linda.
Wauw met watvoor camera zijn die gemaakt?
Mooi zeg, als je dat alleen met de camera hebt gedaan.
De gebruiksaanwijzing van onze canon G9 is met te uitgebreid met 189 pagina's, ik ben er nog steeds niet doorheen. We hebben toen bewust voor een semi prof compact camera gekozen ivm vakantie
( kluisjes zijn zo klein en handiger mee te nemen)
Vandaar dat ik alles bekijk door Photoshop oogjes en uurtjes achter de pc.
Maar ik kan natuurlijk wel pers instellingen laden in de G9 
Hoe waren je instellingen?
Als je dat wilt delen
(ik wil altijd alles leren, dan kan ik weer gaan prutsen
)
Heel mooi gedaan!!
Ik zag ook ergens op het forum dat iemand foto's buiten maakt om mooie foto's te krijgen. Heb jij dat ook gedaan? Of echt alleen maar op wit fotokarton binnen? Waar heb je dat karton eigenlijk gekocht, als ik vragen mag? Ben zo jaloers op die mooie foto's die voorbij komen. Neem er wel mijn petje voor af hoor. 
Wow, super! Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag? 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat fotoworkshop