1

Onderwerp: Weet iemand hoe ik elmo kan maken??

Ik wil voor volgende week zondag een elmo taart maken. Voor mijn zoon die dan 1 wordt. Maar hoe maak ik die vacht van elmo zo harig??

Wie kan mij helpen aan ideeen?? (ben wel een beginner)

Bedankt alvast.

2

Re: Weet iemand hoe ik elmo kan maken??

Ik heb hem pas geleden ook gemaakt en ik heb met een puntig staafje rondjes en streepjes in het lijfje gekrast. Ging heel goed en je krijgt een harig effect.

Groetjes, Angela

3

Oke bedankt voor de uitleg.
Ik ga het proberen. Heb je toevallig og een foto?
Ben nu wel nieuwschierig. :)

4

Ja hoor...hier komt 'ie! Samen met Koekiemonster  :)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/527677_238423819597342_56832504_n.jpg

Groetjes, Angela

5

Die is echt superleuk zeg. Maar dat is geboetseerd toch?
Daar ga ik me nog maar niet aan wagen. Ik ga puzzelen.
Hij is erg leuk.

6

Je kan met 2 tandenstokertjes fondant harig maken door met de stokjes wat te pulken in het fondant.
Een beetje een trekkende beweging maken (voorzichtig dan). Dat lukt ook met een puzzelplaatje.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

7

Je zou in plaats van fondant ook de Elmo kunnen spuiten van buttercream icing (crisco, meringquepoeder, poedersuiker en water), rood kleurtje erdoor en spuiten maar. Je zou spuitmond 18 kunnen  gebruiken.

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort