1

Onderwerp: [FEEDBACK??] Draak of krokodil?????

Na van de week al een ridder te hebben geboetseerd voor de kasteeltaart voor het zoontje van onze oppas...

ben ik vandaag aan de "Draak" begonnen   :think: ....

Wat denken jullie kan hij er mee door voor een draak of lijkt ie toch ook wel op een krokodil   :s zoals mn oudste zoon van 8 zegt.... :+  :lol:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/575803_375123005888637_2052371_n.jpg

En dan samen met het riddertje nog ook

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181349_375123375888600_1533112401_n.jpg

of zoals Manlief zegt "Joris en de Draak!!!"

"Love is the flower you've got to let grow"

2

Re: [FEEDBACK??] Draak of krokodil?????

Draak :)

Snap je zoon ook wel, maar alleen de voorkant een beetje... Ze zijn mooi geworden!

3

Drakodil! :D

Nee hoor, ik vind het heel duidelijk een draak. En nog een mooie ook!

4

Ik zeg draak.
Als ik feedback mag geven?..
ik denk als je "punten' op z'n rug doet hij nog meer op een draak lijkt..

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Voor mij is het een draak hoor! En nog een mooie ook  :Y

Wellicht zo'n gevorkte tong in rood erbij maken?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

En een krokodil heeft toch geen vleugels ??

Nee hoor het is een mooie draak maar een rode tong zou het geheel inderdaad wel afmaken.

7 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (16-07-2012 10:20)

Echt een Draak hoor, dat riddertje er naast is ook onzettend leuk :thumb:  :thumb:

8

inderdaad een draak. een draak heeft misschien alleen een iets spitsere snuit, dat zal het zijn. maar van die punten op zijn staart zouden er nog meer een draak van maken inderdaad. en misschien iets met vuur (maar ik weet niet hoe  :o ). maar hij is zeker mooi hoor!

9

Ik vind het een draak.
Maar inderdaad zou een rode tong het nog duidelijker maken :Y  :Y

Groetjes Gerien

draak, maar misschien ook nog van die punttanden die uit zijn bek hangen? (dan denk ik aan de draak van de sprookjesboom in de efteling)

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

11

Thanks allemaal.... :o  :o

En dat terwijl ik helemaal niet zo zeker ben van mijn boetseerkunsten,  meestal probeer ik dit soort dingen te ontlopen...Omdat ik denk dat het niet zal gaan lukken, daar ik hier in een beetje Pietje Precies ben....
.
Puzzelplaatsjes maken doe ik wat dat betreft veel liever, die gaan me ook veel makkelijker af ...

Dat van het vuur zal ik als de taart helemaal klaar is er bij doen (was bang dat dat als 1e kapot zou gaan)...

Wat de stekels betreft,   Die zwarte lijn op zn rug zijn zo gezegd zn stekels alleen wilde de grotere niet zo als ik het wilde  :s  :nooo ....
Dus dan maar kleinere.... dacht ik...  :think:

Liet hem vanochtend nog aan mn jongste zoon van 5 zien en die zei gelijk: "dat is een draak mama!!!  Krokodillen hebben geen vleugels!!!"  :lol:   En dochterlief van 2 zei : "Mama isse Daak!! Isse vuur !!!  ;)

"Love is the flower you've got to let grow"