1

Onderwerp: waterval en dieren

Voor onze jongste, die morgen twee wordt. Wat een werk zeg! Hier zitten behoorlijk wat uurtjes in (zeg maar gerust dagen!). En dat stapelen vind ik nog steeds erg lastig. Tjonge. Maar we hebben het overleefd en ik was super trots op het resultaat. En de gasten waren ook erg onder de indruk :)

Helaas heb ik zojuist gemerkt dat mijn man was vergeten de geheugenkaart in de camera te doen, dus de mooie foto's zijn er helaas niet  :grr: (vraag me nog steeds af hoe hij dat niet gemerkt kan hebben!). Gelukkig had ik er een paar met mijn telefoon genomen. Hier zijn ze:

De taart:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-R4O7DKOG-1.jpg

De beestjes:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MLPXYNIY.jpg

En mijn ventje in de waterval:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QB63ZB7L-1.jpg

De taart was choco biscuit, gevuld met een laagje dulce de leche en opgeklopte ganache, en een laagje kersenvlaai vulling. Afgesmeerd met ganache.

2

Re: waterval en dieren

Wat een prachtige en gezellige taart! Je kan zien dat ie met veel liefde is gemaakt.  :thumb:
Ik kan zelf ook niet wachten tot de 2e verjaardag van m'n zoontje. Dan kan ik voor het eerst zelf een taart voor hem maken  :Y

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

0ja...en alvast van harte natuurlijk! De visite zal onder de indruk zijn!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Heel erg leuk :thumb:

5

prachtig gemaakt zeg. kan me voorstellen dat het indruk maakt.

zoon met alergie voor koemelk en soya

6

erg mooi :Y  :Y

Groetjes Gerien

Wow wat mooi gedaan!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

8

Deze is echt superleuk  :thumb:

9

Vet leuk geworden! Ik was al verliefd op die beessies, maar zo als geheel is het helemaal geweldig (de eend komt me trouwens ergens bekend van voor  O-) )

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Whow! Echt mooi geboetseerd! Super schattig beestjes.

11

heel erg mooi hoor de taart maar ook de beesies :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

12

Hihi Krystle, ja ik heb inderdaad je super leuke eendjes als voorbeeld gebruikt! Hij is lang niet zo leuk geworden als de jouwe, maar hij was dan ook maar een cm lang. Dat is mijn excuus  *D . Bedankt voor de inspiratie, die cupcakes ga ik ook nog een keer maken!

Iedereen bedankt voor de complimentjes, doet me goed. Vooral omdat ik nog steeds een beetje zit na te koken vanwege de mislukte foto's. Manlief heeft het allemaal maar net overleefd  :rolleyes:

13

Haha! 1 cm is ook wel priegelwerk, ik zou daar het geduld niet voor kunnen opbrengen. Oh en nog gefeliciteerd natuurlijk!!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

14

ik vind hem echt helemaal Geweldig!

Lieve groetjes van Sabrina

15

Rumy schreef:

Hihi Krystle, ja ik heb inderdaad je super leuke eendjes als voorbeeld gebruikt! Hij is lang niet zo leuk geworden als de jouwe, maar hij was dan ook maar een cm lang. Dat is mijn excuus  *D . Bedankt voor de inspiratie, die cupcakes ga ik ook nog een keer maken!

Iedereen bedankt voor de complimentjes, doet me goed. Vooral omdat ik nog steeds een beetje zit na te koken vanwege de mislukte foto's. Manlief heeft het allemaal maar net overleefd  :rolleyes:

Het kan hoor... wij hebben ook weleens een middagje foto's gemaakt zonder kaart in de camera. Was een spiegelreflex en dan merk je niks.

Ik vind je taart prachtig geworden! Leuk om dit voor je kind te maken zeg. En gelukkig heb je nog wel wat foto's... maar wel jammer dat het er niet meer zijn.

Tieneke

16

Hij is leuk! En wat een pech met je camera...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

17

Bedankt dames!

Super leuke taart!

19

Wooh.... super mooi zeg. Ik moet echt leren boetseren  :s

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.