Onderwerp: Dramaaaaaaaaaa dag!
Zoo ook mij taartje nummer 95 is zo juist weg gebracht.Ik mocht naar Miranda (aka mmaas).Wat een voor mij vreselijke dag! We hadden vanmorgen afgesproken om 10 uur,het is voor mij 25 min rijden.Kinderen aangekleed in de auto,taart voorin en rijden! Komen we op de snel weg hoor ik een eng geluid bij mijn wiel,dus meteen naar een garage.Moest omdraaien van de monteur en eigenlijk mocht ik niet verder rijden! Dus stapvoets naar huis.Miranda gemaild van het gebeuren afgesproken dat ik savonds wel kwam. Dus hup naar mijn buurvrouw en gevraagd of ik haar auto mocht lenen.5 min voor vertrek komt mijn dochter van 5 en die zegt mama de hond is weg,ik heb het poortje open gelaten ..Als een sneltrein gezocht niets:s Naar miranda gegaan want kon niet nog eens cancellen haha.Daar was het heel gezellig en ik moet zeggen leuke meid! Maar wiskunde blijft toch niet mijn ding
OP de terug weg weer mijn hondje gaan zoeken en gelukkig gevonden ze was bij een vrouw in huis die nog geen 500 meter verder op woont. WAT EEN DAG
Nou hier komt mijn taartje,ik wilde graag versieren met royal icing proberen en moet zeggen dat het voor de eerste keer mij niet is tegen gevallen!
Heel verhaal he haha had het ook al in het foto topic geplaatst sorry als je het nu nog 1 x moet lezen

Taartje voor mijn zus

Ze was jarig en gaat naar the big appel,was zelf vergeten foto`s te maken 

Ja ik ben nou nog bezig met bij komen van gisteren haha..