1

Onderwerp: Bruidstaarten2 x: een vintage en 1 met heeeeel veel bloemen

Maar even in 1 post. Wat heb ik een last gehad van de luchtvochtigheid. Veel gebruik gemaakt van de ventilator maar ik vind het wel een nadeel dat je zo veel vocht verliest en de kans op scheurtjes groter wordt  :s

Heb de boel nog aardig weten te redden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNJOHIHB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABOKHJWQ.jpg

2

Re: Bruidstaarten2 x: een vintage en 1 met heeeeel veel bloemen

Mooie taarten en er is niets te zien van het vochtige weer! Vooral de onderste is helemaal mijn smaak. Kun je verklappen wat er onder de bovenste bloemen verstopt zit?  :+

3

Daantje520 schreef:

Mooie taarten en er is niets te zien van het vochtige weer! Vooral de onderste is helemaal mijn smaak. Kun je verklappen wat er onder de bovenste bloemen verstopt zit?  :+

Dank je wel  :) Onder de bloemen zit een half bolletje piepschuim dat ik met fondant bekleed heb. Je zou ook een klein biscuit kunnen gebruiken maar mijn ervaring is dat dit makkelijker bezwijkt onder het gewicht van de bloemen.....

4

Annekehil schreef:
Daantje520 schreef:

Dank je wel  :) Onder de bloemen zit een half bolletje piepschuim dat ik met fondant bekleed heb. Je zou ook een klein biscuit kunnen gebruiken maar mijn ervaring is dat dit makkelijker bezwijkt onder het gewicht van de bloemen.....

Hoe eenvoudig is het antwoord... Dankjewel!

5

Heel mooi! De tweede is ook mijn favoriet. Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de bloemetjes?

6

pooh76 schreef:

Heel mooi! De tweede is ook mijn favoriet. Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de bloemetjes?

Tuurlijk mag je dat vragen  ;) Het is de uitsteker van SunflowerSugarart Hydrangea die je oa bij Ellen's kan kopen.

7

Prachtige taarten

8 Laatst bewerkt door pooh76 (15-07-2012 08:18)

Annekehil schreef:
pooh76 schreef:

Tuurlijk mag je dat vragen  ;) Het is de uitsteker van SunflowerSugarart Hydrangea die je oa bij Ellen's kan kopen.

Thanx! Vind t echt een heel lief bloemetje!

9

ja gewoon gaaf weer  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

Prachtig!
Vooral de eerste vind ik mooi!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.