Onderwerp: Gezellige PiP voor Teuntje
De mama van Teuntje vond het leuk om een pipachtige taart maar dan wat 'grover'. Gevuld met verse aardbeien en aardbeiencreme:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gezellige PiP voor Teuntje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De mama van Teuntje vond het leuk om een pipachtige taart maar dan wat 'grover'. Gevuld met verse aardbeien en aardbeiencreme:

heel mooi zo, mooie kleuren en niet zoveel takken, 
waar heb je dat groene onderrandje mee gemaakt? 
Hey Carien,
Die komt uit een mold van Wilton:
Hele mooie taart, ik hou hier wel van.
Ik sta wel vaker naar die Wilton mold (en andere) te kijken. Vind ze wel heel leuk, maar ze lijken me zo diep. De bloemen takjes en blaadjes worden dan toch heel dik voor op je taart ?
Of zie ik het verkeerd Anneke, jij hebt de mold dus.
Hele mooie taart, ik hou hier wel van.
Ik sta wel vaker naar die Wilton mold (en andere) te kijken. Vind ze wel heel leuk, maar ze lijken me zo diep. De bloemen takjes en blaadjes worden dan toch heel dik voor op je taart ?
Of zie ik het verkeerd Anneke, jij hebt de mold dus.
Vind ik ook hoor. Ze zijn niet echt fijntjes maar voor sommige taarten 'werkt' het wel. En ik vind dit blaadjesrandje en het bloemetjes randje wel erg leuk.
Erg leuke pipachtige taart, mooie kleuren ook
Mooie, frisse taart An.
Ik heb de mold ook en vind de vormpjes ook vrij diep, maar ik vul ze vaak met een 'kuiltje' in het fondant, waardoor ze vanzelf minder dik worden. Dat werkt prima.
Vrolijke taartje 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gezellige PiP voor Teuntje