1

Onderwerp: Hoe heet deze bloem op de taart

Ik heb een aanvraag voor zo´n soort bruidstaart, alleen hoe heten die open bloemen boven op de taart?
Ik zie ze namelijk wel vaker voorbij komen. Weet iemand hoe de uitsteker heet en waar die te krijgen is?

http://i404.photobucket.com/albums/pp124/Knuffelkonijn/img_3231.jpg

2

Re: Hoe heet deze bloem op de taart

Orchard lace Flower cutter volgens mij!

3

Dit zijn de orchard lace flower cutter (set van 4), die je kunt kopen op diverse webshop (wel regelmatig ook bij diverse webshops uitverkocht omdat er veel interesse in is). Gewoon even googlen op productnaam en dan kom je op de webshops, succes!!

4

Queenie123 schreef:

Orchard lace Flower cutter volgens mij!

en deze is niet of zeer moeilijk verkrijgbaar.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

Heb die van mijn 2 jaar geleden bij sweetycake in Hengelo gekocht.

Dat is toch een TAART waard!

6

ik heb je even een pb gestuurd met een paar tips! Hopelijk lukt het je via één van deze.

7

vanessa1982 schreef:

ik heb je even een pb gestuurd met een paar tips! Hopelijk lukt het je via één van deze.

Misschien kun je de tips ook hier neerzetten? Zolang het geen directe links zijn naar andere shops voor taartdecoratie of ebay/MP-achtige sites zijn mag dat. Dan hebben anderen misschien ook nog iets aan je tips.

Voor TS: als je ze niet meer kan kopen, kun je eventueel een oproepje plaatsen in de rubriek Vraag&Aanbod 2e kans om ze van iemand te mogen lenen.

8

Bij ellencreativecakes staat;
Orchard Products Fantasie kant bloemen uitsteekset van 4 stuks  - momenteel niet verkrijgbaar ivm overname Orchard Cake Tools

9

Orchard Cake Tools is failliet...........of ze dus ooit weer gemaakt/leverbaar zullen worden is een grote vraag.

10 Laatst bewerkt door vanessa1982 (13-07-2012 16:42)

Karin09 schreef:
vanessa1982 schreef:

Misschien kun je de tips ook hier neerzetten? Zolang het geen directe links zijn naar andere shops voor taartdecoratie of ebay/MP-achtige sites zijn mag dat. Dan hebben anderen misschien ook nog iets aan je tips.

Voor TS: als je ze niet meer kan kopen, kun je eventueel een oproepje plaatsen in de rubriek Vraag&Aanbod 2e kans om ze van iemand te mogen lenen.

Wilde ik ook nog doen hoor, maar wilde TS wel een kans geven om eerst zelf te reageren (hopelijk is daar begrip voor). Op de volgende 2 sites zie ik geen notitie vermeld staan dat ze ze niet meer op voorraad hebben, wellicht is daar nog kans van slagen:
- carlazcupcakefactory
- taartshoppie

en dan uiteraard beide even eindigen met .nl  ;)

Hallo ik heb er van de week net nog een paar weten te bemachtigen ze zijn daar ook bijna uit verkocht nu ,weet niet hoe ik het hier op de site mag zetten maar zonder.nl geloof ik .
suikerkunst
Succes voor diegene die er nog een kunnen kopen.
Orchid lace flower

Hallo ik heb er van de week net nog een paar weten te bemachtigen ze zijn daar ook bijna uit verkocht nu ,weet niet hoe ik het hier op de site mag zetten maar zonder.nl geloof ik .
suikerkunst
Succes voor diegene die er nog een kunnen kopen.
Orchid lace flower

13 Laatst bewerkt door SweetCleefCakes (15-07-2012 00:10)

Hoi!,

Ik heb mijn uitstekers bij CakesbyBien besteld, Tirza's uitsteker, heet Pionty five by Tir's.. Zitter er twee in met losse uitstekertjes die je ook heel handig voor andere kleine bloempjes kunt gebruiken.  Een echte aanrader!

Hier kun je ze vinden:
:nooo oeps! even de link verwijderd! Zag net dat er geen directe link mocht staan  :o
Maar ik denk dat het wel lukt anders stuur me even een pb'tje  ;)

Groetjes Tamara :thumb:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl