1

Onderwerp: Voorstellen

Hallo
ik ben joyce, woon in dronten, wij hebben een dochter gekregen op 10-10-2011 ze was 3 maanden te vroeg, na 6 maanden ziekenhuis door haar gewicht en longen ze woog 540 gram bij de geboorte is ze eindelijk thuisgekomen, nu snappen jullie wel dat 10-10-2012 een hele hele bijzondere 1e verjaardag voor Nienke en ons word, dus wil ik ook graag taarten maken.
Liefst twee mooie stapeltaarten 1 van sesamstraat en 1 van my little pony:P
allemaal leuke plannen heb ook veel in huis alleen geen idee waar ik mee bezig ben, haha me fondant scheurt hoe voorzichtig ik het ook oppak, figuren maken of er aan komen geen idee! de vulling is ook al niet al te best hihi en de afwerking al helemaal niet!
ik blijf proberen maar door het steeds mislukken word het er niet leuker op ...dus hoop op veel tips en trucs hier zodat ik 10 oktober hele mooie taarten heb voor ons meisje!

trots op onze dochter 10-10-2011, 540gram,29cm. ik wil 10-10-2012 mooie taarten maken voor een bijzondere 1e verjaardag

Re: Voorstellen

Welkom op dit gezellige forum

3

Welkom  :)

4

Welkom en je gaat hier zeker nuttige tips horen

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

de spam die geplaatst is is gemeld..

en voor de rest veel succes met de taarten :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

6

suc6 met alles

pennyroyaltea schreef:

de spam die geplaatst is is gemeld..

en voor de rest veel succes met de taarten :)

ehm welke spam?

trots op onze dochter 10-10-2011, 540gram,29cm. ik wil 10-10-2012 mooie taarten maken voor een bijzondere 1e verjaardag

die is al verwijderd ;) goed he

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

pennyroyaltea schreef:

die is al verwijderd ;) goed he

haha ja ik kan me alleen niet herinneren wat voor spam ?
:o