1 Laatst bewerkt door figarodt (14-07-2012 13:08)

Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaart, eerst groot en vervolgens klein

Niemand wil meer een verjaardagstaart voor mij maken en kopen komt helemaal niet in vraag. Ik heb me dus met enthousiasme op mijn eigen taart gestort. Een goede gelegenheid om allerlei nieuwe dingen die ik al lang wilde doen uit te proberen. Voor mijn verjaardag gaan we uit eten met mijn dochter, haar man en twee kleindochtertjes. We hebben toestemming gevraagd in het restaurant een eigen taart als desert mee te brengen.
Zegt mijn man: Waarom zo'n grote taart, daar kan je niet mee naar het resaurant. Geen woord van mooi, of misschien leuk. Ik had gelukkig een klein kapseltje in de vriezer staan en genoeg cremes overgehouden. Ik heb met tranen in mijn ogen de grote taart ontmanteld en elementen daarvan gebruikt voor de kleinere versie. Het weer zat ook niet mee, want het is hier plofheet met 70% luchtvochtigheid en moest daarom tijdens het decoreren de taart steeds een beetje in de ijskast parkeren.

Grote versie
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQL4VCJI.jpg

Kleine versie
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-L87FJV6V.jpg

2

Re: Mijn eigen verjaardagstaart, eerst groot en vervolgens klein

Mooi hoor!

3

van harte gefeliciteerd figa, geniet van het etentje en laat figaman maar kletsen, het is een hele mooie taart, allebei de versies!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4 Laatst bewerkt door Pietje (14-07-2012 13:23)

Mag ik jou man ff een tik opzijn achterhoofd geven!!!!!! Wat een rot opmerking zeg!  Doe je zo je ben,  zeker wanneer hey zo vochtig is als bij jou.
Ik vind dat je taart goed gelukt is. Medalionvorm vind ik erg mooi! Hopelijk krijg je wel leuke reacties van je visite.

5

Lompe hork... Ik kan me goed voorstellen dat je dat vervelend vond :s
Ik moet zeggen dat ik beide taarten erg mooi vind, chique en strak bekleed met zulk weer  :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

6

mooi figa en gefeliciteerd!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een stomme opmerking... Niet echt leuk op jouw verjaardag, ik zou ook traantjes laten.

Ik hoop dat je alsnog een leuke verjaardag hebt gehad, ze is prachtig je taart zowel groot als klein.

Waarom wil niemand geen taart meer voor je maken??

8 Laatst bewerkt door NatalieAnne (14-07-2012 13:53)

Mannen  :mad:  hij heeft zeker nog wel even het overgebleven kapsel opgegeten.

Maar de taarten zijn alletwee prachtig. Wat zeiden ze er in het restaurant van?

Ik zou ook niet zomaar een taart durven maken voor iemand die zulke mooie dingen maakt.  ;)

Enne nog van harte gefeliciteerd !

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

9

Gefeliciteerd met je verjaardag!

ik vind allebei je taarten mooi, alleen waar is bij de kleine die mooie lichte roos gebleven? Heeft je man die gauw opgesnoept??  :lol:

10

Toch triest na al het werk dat je er hebt ingestoken. Maar beide taarten zijn heel mooi.

Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

11

Mannen... Volgend jaar gewoon laten zoals het is en figaman zijn portie aan de ober geven :+

Beide taartjes zijn prachtig, en stiekem heb je nu nog extra kunnen oefenen ;) dikke knuffel en gefeliciteerd!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

12

Gefeliciteerd Figa! Ik vind ze allebei prachtig! maar de volgende keer gewoon lekker die grote meenemen hoor.

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

13 Laatst bewerkt door JPS (14-07-2012 19:00)

Hij is Prachtig Figa :thumb:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Beetje lullig van figaman's reactie, wel mooi dat je je eigen taartje daar op mocht eten.

Tja mannen.... :+

Grotejes,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

14 Laatst bewerkt door figarodt (14-07-2012 19:07)

postduif schreef:

Gefeliciteerd met je verjaardag!

ik vind allebei je taarten mooi, alleen waar is bij de kleine die mooie lichte roos gebleven? Heeft je man die gauw opgesnoept??  :lol:

Er zaten twee van die off-white rozen (met gouden randjes) op de grote taart, op de kleine was daar geen plaats meer voor. Die liggen nu gezellig samen in een doosje op een andere taart te wachten.

15

Hartelijk geeliciteerd met je verjaardag en prachtige taarten heb je gemaakt.
Niet leuk (bot) wat je man zei, maarrrrrr
sukkel je doet het ook nog!
Waarom????
Wie is er nu de dommerd in dit verhaal.
Niet meer doen he.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

16

Prachtig

17

Mooi! Allebei (stiekem vind ik de kleine zelfs nog een beetje mooier  :shh:) en Figaman mag even lekker in de hoek gaan staan :Y.

"Life begins where your comfortzone ends."

18

willemz schreef:

Mannen...
en stiekem heb je nu nog extra kunnen oefenen ;) dikke knuffel en gefeliciteerd!

Bedankt! Dat extra oefenen was wel leuk ja, je moet overal de positieve kant van kunnen zien.