1

Onderwerp: Cakepops met botercrème

Hallo,

Ik ga vandaag voor het eerst cakepops maken.
De cake staat al in de oven..
Je moet dan de cake verkruimelen en mengen met frosting/botercrème. Ik heb voor de botercrème gekozen.. Je kan dit ook zelf maken.. Weet iemand het recept? En weet je ook hoeveel cake je ongeveer nodig hebt voor 20 cakepops?

Bedankt! :)

2

Re: Cakepops met botercrème

zoek even op cakepops bij ingezonden recepten of How to.
volgens mij staat er een hele duidelijke van Lonnes

3

meetje schreef:

zoek even op cakepops bij ingezonden recepten of How to.
volgens mij staat er een hele duidelijke van Lonnes

Ik heb het gevonden! Heel erg bedankt. :)

4

heb je ze al gemaakt? ik vind ze zelf namelijk niet lekker met botercreme. ik mix altijd de kruimels met wat icing gemaakt van poedersuiker en beetje water. gewoon elke keer een beetje toevoegen en kijken of je er al een mooi bolletje van kan draaien, zo niet nog wat icing :) succes!

5

IMadeCake schreef:

heb je ze al gemaakt? ik vind ze zelf namelijk niet lekker met botercreme. ik mix altijd de kruimels met wat icing gemaakt van poedersuiker en beetje water. gewoon elke keer een beetje toevoegen en kijken of je er al een mooi bolletje van kan draaien, zo niet nog wat icing :) succes!

Ook goed idee, maar ik heb ze al af.
Ik denk wel dat je goed moet oefenen, maar voor de 1e keer zijn ze opzich wel gelukt, alleen ze zakken in. Ik had ook geen speciale 'lollystokjes' hoor, zal het daar aan liggen?

Had je de stokjes eerst in gesmolten chocolade gedoopt en was je cake/botercreme mengsel koud (uit de koeling)?

Life is what you bake it.

7

Taartenmarie schreef:

Had je de stokjes eerst in gesmolten chocolade gedoopt en was je cake/botercreme mengsel koud (uit de koeling)?

Ja, dat met die stokjes had ik gedaan; want ik zag het overal staan & ik haalde de bolletjes net uit de diepvries..