1

Onderwerp: hulp nodig met n uitsteker van RVO ....

ik was heeel blij gister, heb n pioenroos uitsteker gekocht .

alleen zit er dus geen beschrijving bij , ik heb de uitsteker van RVO maar ik kan ook nergens iets op internet vinden hoe ik de blaadjes in elkaar moet zetten

ennnnn iemand n idee wat ik verkeerd doe ? de blaadjes op de ijzerdraad blijven draaien en breken , ik heb fondant en gumpaste (afzonderlijk van elkaar ) gebruikt ..

2 Laatst bewerkt door Sannn (12-07-2012 17:50)

Re: hulp nodig met n uitsteker van RVO ....

In het midden van het blad moet je een verdikte nerft maken, waar je een bloemdraad door steekt van beneden naar boven. Het bloemdraad moet je eerst wel even aantippen met wat lijm. Je legt het blad op eenFlower foam pad om de randjes dunner te maken. Als laaste leg je het blad in de juiste vorm te drogen.

Als alle blaadjes die je nodig hebt zijn gedroogt kun je het met flower tape binden.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=146717 Succes!!

Groetjes San

3

heeft niemand de uitsteker ?? :( ik heb de webshop waar ik m heb gekocht gemaild maar geen reactie :s

ik heb gister even rustig zitte freubelen en kom eigenlijk niet verder dan de binnenste dichte blaadjes want die heb ik op n balletje geplakt en dus geen ijzerdraad nodig :)

Lijm heb ik idd ook gebruikt , ga nog maar eens proberen met n iets dikker stukje voor dde draadjes .

4

De link die ik heb gegeven is toch van de zelfde uitsteker?

Als je een bolletje in het midden als basis gebruikt, dan moet die ook op een bloemdraad gezet worden.

Groetjes San

5

nee ik heb een andere , van RVO dus :)
de blaadjes zijn anders en het zijn er ook maar 3

http://img.photobucket.com/albums/v204/yvonendani/531625_10150917084202031_496467193_n.jpg

ik heb het balletje op n dikker stuk draad gezet en die draait niet :) dus had bedacht om de andere blaadjes met draad erom heen te doen ,

6

De vorm van het blad is iets anders, maar het principe blijft hetzelfde hoor.  ;)

Dat is toch een TAART waard!