1

Onderwerp: "diamantjes/ glimmertjes"op de taart. Hoe/wat/ waar?

Hoi!
Ik zie vaak van die "diamantjes" zeg maar op een taart. Ze zijn vaak verwerkt in een strik.
Waar kan je dit vandaan toveren?

Thnx!!

2

Re: "diamantjes/ glimmertjes"op de taart. Hoe/wat/ waar?

Hey nafeesa,

volgens mij hebben ze ze wel in de webshop van dlts, maar ze zijn niet eetbaar dacht ik, dus alleen voor decoratie! Succes!

3

Aaaah.
Dacht maybe zijn ze eetbaar....

4

Geen idee wat je precies bedoelt......je hebt zilveren pareltjes (echt wel eetbaar) http://www.deleukstetaartenshop.nl/deco … -5103.html

En dust om de strik een mooie glans/glitter te geven: hier zijn een groot aantal wel eetbaar, anderen zijn non-toxic dus niet bedoeld om te eten.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -c-34.html

5

Ik heb gisteren bij Ariba Cakes een zakje suikerdiamanten besteld en vandaag ontvangen. Heel chique. Ik gebruik ze op een stapeltaart voor een 60 jarig huwelijk. Bovenop als topper komt een glazen diamant te liggen van héél veel kilo's. En dan op de randen leg ik de suikerdiamanten.

6

Pinky schreef:

Ik heb gisteren bij Ariba Cakes een zakje suikerdiamanten besteld en vandaag ontvangen. Heel chique. Ik gebruik ze op een stapeltaart voor een 60 jarig huwelijk. Bovenop als topper komt een glazen diamant te liggen van héél veel kilo's. En dan op de randen leg ik de suikerdiamanten.

Dat lijkt me een heel mooi idee! Plaats je ook een foto zodat we het kunnen zien?!

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

7

Aaaaahhh. Dat lijkt me egt mooi! Ik ga t eens opzoeken

8

Geen idee of je de glimmertjes voor een strik wilt gebruiken, ik zag toevallig gisteren dit op You Tube:  Fondant ribbon loops that bling as a cake topper  Ik heb het nooit eerder gezien en weet niet of het in Nederland te koop is.

9

Nokkie schreef:

Geen idee of je de glimmertjes voor een strik wilt gebruiken, ik zag toevallig gisteren dit op You Tube:  Fondant ribbon loops that bling as a cake topper  Ik heb het nooit eerder gezien en weet niet of het in Nederland te koop is.

Dit ziet er wel heel gaaf uit maar ik denk dat je ze niet kunt eten zeker?
Zo om de taart is dan best zonde maar, ik hou van bling bling dus zou het best zo doen. Super Bling!!!

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!