Re: het 10 jaren project met Leonietje is af!
Prachtig een lust om naar te kijken. En ik ben benieuwd wat jullie volgende project word.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het 10 jaren project met Leonietje is af!
Prachtig een lust om naar te kijken. En ik ben benieuwd wat jullie volgende project word.
Zo onwijs mooi dat ik echt met open mond wel een kartier heb zitten kijken. Ik ken niet al je stukken maar wat ik wel heb gezien zou ik zeggen: Geschikt voor een heel mooi boek!!!
Super Eline en Leonie
Geweldig meiden, wat een plaatje!!!
Dankjulliewel allemaal!!
Prachtig!
Wanneer geven jullie deze workshop....
Heb je een jaartje Megan????

Héél mooi en super vrolijk!! Lijkt net echt.
Dan zal het voor mij wel héél lang duren voor ik het ken. Wacht vol smart naar het volgende project van jullie!! Maarre.....geen ergernissen gehad met het project??
megan schreef:Prachtig!
Wanneer geven jullie deze workshop....Heb je een jaartje Megan????
![]()
![]()

Bedankt dames, voor jullie lieve reacties!!
Zeg, Leonie, hoe is het nou trouwens met je duim? Willen de 2 helften wel weer een beetje aan elkaar plakken?
Nog een tip namens ons: noooooooooit je vingers in een tape shredder stoppen.... Hij shred namelijk niet alleen tape...
Hij is prachtig!!! Chapeau meiden!!
En Eline wat maak je toch prachtige foto's!!!
Tenx Femke!!
@ Megan, je moet niet alleen een jaartje geduld hebben voor de workshop begint, de workshop ZELF duurt ook een jaartje...
Toch, Leonie?
@ Pandora: uhm even denken... Nou met stip op 1 toch wel de tape shredder als ik namens Leonie spreek, een goeie 2e mijn dochtertje die de helft van de blaadjes op de grond kapot laat spatten, nr3 alle bloemblaadjes die afknapten terwijl we zo kunstig aan het bloemschikken waren, nr4 de agenda's die zich weigerden te laten matchen met elkaar, enz.... Of bedoel je ergernissen onderling??
Hahaha, nee hoor! Misschien dat onze mannen en kinderen zich wel eens aan ons geouwehoer en gefreubel geergerd hebben?

Enneh Megan, je moet niet alleen een jaartje geduld hebben voor de workshop begint, de workshop ZELF duurt ook een jaartje...
![]()
![]()
Toch, Leonie?
Ik wacht geduldig af....
Mijn mini-taartje (die ik bij de orchidee heb gemaakt) staat op instorten, dus ik heb wel plaats voor iets nieuws... Hij zakt steeds verder in. Maar gelukkig hebben we de foto's nog!
O jee, begint ie weg te lopen? Wat een stouterd!! Ik heb zelf al een tijdje de doos met voorbeeld taartjes al niet meer open gehad, maar volgens mij kan ik dat beter pas doen als mijn neus ontzwangerd is, hahaha!
Bedankt dames, voor jullie lieve reacties!!
Zeg, Leonie, hoe is het nou trouwens met je duim? Willen de 2 helften wel weer een beetje aan elkaar plakken?
Nog een tip namens ons: noooooooooit je vingers in een tape shredder stoppen.... Hij shred namelijk niet alleen tape...
Madame Gâteau schreef:Hij is prachtig!!! Chapeau meiden!!
En Eline wat maak je toch prachtige foto's!!!
Tenx Femke!!
![]()
![]()
@ Megan, je moet niet alleen een jaartje geduld hebben voor de workshop begint, de workshop ZELF duurt ook een jaartje...
![]()
![]()
Toch, Leonie?
@ Pandora: uhm even denken... Nou met stip op 1 toch wel de tape shredder als ik namens Leonie spreek, een goeie 2e mijn dochtertje die de helft van de blaadjes op de grond kapot laat spatten, nr3 alle bloemblaadjes die afknapten terwijl we zo kunstig aan het bloemschikken waren, nr4 de agenda's die zich weigerden te laten matchen met elkaar, enz.... Of bedoel je ergernissen onderling??
Hahaha, nee hoor! Misschien dat onze mannen en kinderen zich wel eens aan ons geouwehoer en gefreubel geergerd hebben?
![]()
![]()
Dus al met al, hebben jullie heel veel plezier beleefd! Ik zou zeggen: houden zo!!! Kunnen niet veel mensen.....En tja, ongelukjes gebeuren nu eenmaal he?? In ieder geval wens ik jullie heel veel plezier en als het lukt, zonder ongelukjes... 
Ik heb net "mijn album" gezien van je. Wat een super taarten en boetseersels!! Alles zo in details! Geweldig gewoon!
Mag ik vragen waar je dat allemaal geleerd hebt?? Enne....wat is shred eigenlijk?? 
Dank je! Tja, gewoon veel zelf uitvogelen vrees ik... Ik heb ook wel workshops gevolgd hoor, maar het meeste heb ik toch geleerd van gewoon maar uitproberen. En lezen en kijken op het forum natuurlijk!
Een tape shredder is een heel handig apparaatje die flower tape in de breedte in 4 gelijke reepjes snijdt. Of wat je er ook maar in stopt... 
haha super leuk project en mooie /gave taart!
Echt geweldig!!! Heel mooi gedaan, ladies!
Super!! En die foto's ook 
Prachtig

Oh ik had het jullie al op facebook gemeld maar het ziet er echt fantastisch uit!
mooi hoor en wat een prachtige fotoos 
*zucht* wat een heeeeerlijke taart!! Succesvolle samenwerking zou ik zeggen

Een prachtresultaat, is het wachten waard geweest!
Hoera, wat een gaaf resultaat van jullie samenwerking.
Echt een onwijs mooie, originele, vrolijke, anders-dan-anders taart!
En heel mooi gefotografeerd.
Succes met beeb en duim!
Tenx ladies!!!
Geweldig. heerlijk he, die bloemetjes maken...?
Je moet toch ook nog maar eens uitleggen hoe je het toch elke keer weer voor elkaar krijgt zo'n mooie foto te maken.
Je bent van harte welkom om eens langs te komen hoor Marjolein! Dan laat ik het je graag zien! 
Tenx ladies!!!
zoete kunst schreef:Geweldig. heerlijk he, die bloemetjes maken...?
Je moet toch ook nog maar eens uitleggen hoe je het toch elke keer weer voor elkaar krijgt zo'n mooie foto te maken.Je bent van harte welkom om eens langs te komen hoor Marjolein! Dan laat ik het je graag zien!
Daar hou ik je aan!!! Ga ik eerst op vakantie en jij gaar eerst een mooi kindje op de wereld zetten en dan spreken we een keer af. Kom ik gezellig naar het noorden!!
F.antastisch wat een taart en wat een kleuren, daar moet ik nog wel even voor oefenen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het 10 jaren project met Leonietje is af!