Onderwerp: Speedboot
Samen met schoonzus een boot gemaakt voor onze schoonvader.
Hij was er erg blij mee!
Gevuld met mango mousse en nectarine stukjes, afgesmeerd met bc.
Alvast bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Speedboot
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Samen met schoonzus een boot gemaakt voor onze schoonvader.
Hij was er erg blij mee!
Gevuld met mango mousse en nectarine stukjes, afgesmeerd met bc.
Alvast bedankt voor het kijken!
Leuk geworden! En de vulling klinkt lekker
Ik vind ´m heel erg leuk geworden!
Dat brilletje en die snor zijn geweldig.
Bij het woord mango mousse begin ik te watertanden.
Heb je daar een recept voor?
Ik vind ´m heel erg leuk geworden!
Dat brilletje en die snor zijn geweldig.Bij het woord mango mousse begin ik te watertanden.
Heb je daar een recept voor?
Bedankt voor jullie leuke reacties!
hmm, een recept... even denken... ik heb een bekertje slagroom geklopt met vanille-suiker en suiker (wel genoeg suiker gebruiken, anders smaakt ie naar komkommer.. ) mango gepureerd (je kan ook stukjes snijden, wat je maar lekker vindt) en een stuk of 3 gelatineblaadjes laten weken in koud water, hierna gelatine met de mango verwarmen in steelpannetje zodat het een gelei wordt. Dit met wat kwark gemengd. Hierna rustig door de slagroom roeren en klaar. Je kan het ook zonder kwark doen...
Zoete Suikerbol schreef:Ik vind ´m heel erg leuk geworden!
Dat brilletje en die snor zijn geweldig.Bij het woord mango mousse begin ik te watertanden.
Heb je daar een recept voor?Bedankt voor jullie leuke reacties!
hmm, een recept... even denken... ik heb een bekertje slagroom geklopt met vanille-suiker en suiker (wel genoeg suiker gebruiken, anders smaakt ie naar komkommer.. ) mango gepureerd (je kan ook stukjes snijden, wat je maar lekker vindt) en een stuk of 3 gelatineblaadjes laten weken in koud water, hierna gelatine met de mango verwarmen in steelpannetje zodat het een gelei wordt. Dit met wat kwark gemengd. Hierna rustig door de slagroom roeren en klaar. Je kan het ook zonder kwark doen...
Een late reactie van mij, maar alsnog bedankt voor je recept. Het klinkt heerlijk.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Speedboot