Onderwerp: *@%#^$ prachtig weer en een zandkasteel
leuk dat prachtige weer maar niet voor mijn taart
ik had nog nooit geboetseerd... dat was al stresspunt nummer 1... mn dochtertje was erg gek op de poppetjes die klaar waren en dacht: Leuk mama heeft wat voor me gemaakt, dus die zat vrolijk met toto te spelen
met als gevolg dat toto hier en daar iets miste en ik weeeeeer opnieuw kon beginnen (had eindelijk besloten de poppetje zo te laten en NIETS meer eraan te doen, aangezien ik nooit een boetseer kampioen zou worden...)
Tot overmaat van ramp zakte mn taart in op het moment dat sasa lekker uitgebreid op de taart ging zitten (TIPS!!!!! graag voor een zittend poppetje goed op een taart te krijgen!)
En het heerlijke warme weer deed natuurlijk de rest. Ik was zoooo blij dat ik afgelopen taarten mooi strak kreeg... deze dus niet. Dus excuus voor de hobbels en knobbels... pffff ik zag het niet meer zitten.
Gelukkig had ik de ontvangers al ingelicht over het feit dat ik nog nooit had geboetseerd nadat ik ooit een cursus heb gevolgd (maar gelukkig wilden zij wel de kans geven het ooit eens te proberen) maar ze waren BLIJ ermee!!
thank god
Na met een beetje moed te hebben verzameld zal ik m toch hier posten... Feedback kan je natuurlijk alleen maar van leren.
OH ja! Als iemand er iets in herkent.... ik heb wel aardig wat gepikt van ideetjes.... maar thnx voor de mooie voorbeelden!!

Thnx voor het kijken!!!