Re: Voor het eerst geschilderd op taart
supermooi geworden!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor het eerst geschilderd op taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
supermooi geworden!! 
Wat mooi gedaan!!
Echt super, ga er binnenkort ook maar eens mee aan de slag denk ik.
Staat al lang op mijn lijstje en met de how to lukt het misschien ook nog wel haha 
Dankje Natasja!! Dan ga ik dat toch ook een keer proberen, want ik vind het er geweldig uitzien! 
Ik vind hem prachtig!
Super mooi!! Ik ga ook eens gluren op die how to.... 
echt heel goed gelukt en leuk dat je in dezelfde kleurtinten hebt gewerkt, weer eens wat anders 
ik vind um TOP
groetjes Carla
erg mooi geworden! En zeker eens de moeite van 't proberen waard!! kan dit ook met gel kleurstof ingekleurd worden als ik dat een beetje aanleng met water!? en die lijntjes, is dat met 'pen' ook daarna erin getekend, of ook geschilderd?
errug mooi!!
gr. Cat
heel mooi gedaan zeg
, ga het met mijn twee linkerhanden dan ook maar eens proberen 
Nou Natasja hij is heel mooi geworden.
Ik heb pas die bellypainting geverfd op die buik,en ik vroeg me af,hoe je nu precies de afbeelding er goed op kon brengen?
Ik heb het een beetje omslachtig gedaan,omdat ik met een ronde buik zat,heb de tekening uitgeknipt,er op gelegd en er langs getekend met een eetbare stift! En de rest er later ingetekend! En inderdaad de volgende dag was mijn tekening ook droog!
Nu ik heb je uitleg gelezen,zo kan het natuurlijk ook,maar er zal vast wel wat op de markt zijn om een tekening over te brengen,dus ga toch nog eens verder zoeken! Als je iets weet,hoor ik het graag!
Nou Natasja hij is heel mooi geworden.
Ik heb pas die bellypainting geverfd op die buik,en ik vroeg me af,hoe je nu precies de afbeelding er goed op kon brengen?
Ik heb het een beetje omslachtig gedaan,omdat ik met een ronde buik zat,heb de tekening uitgeknipt,er op gelegd en er langs getekend met een eetbare stift! En de rest er later ingetekend! En inderdaad de volgende dag was mijn tekening ook droog!
Nu ik heb je uitleg gelezen,zo kan het natuurlijk ook,maar er zal vast wel wat op de markt zijn om een tekening over te brengen,dus ga toch nog eens verder zoeken! Als je iets weet,hoor ik het graag!
Wow! Wat gaaf zeg! En ontzettend goed gelukt, zo te zien.
@cat2008, ik heb nu idd een gelkleurstof gebruikt. Volgens mij kan je beter een mini beetje alcohol gebruiken. Dat vervliegt snel en dan is het eerder droog.
@Samantha85, zoals in de uitleg te lezen is heb ik de tekening op het fondant gelegd en ben ik er met een pen langsgegaan. Ik weet niet of er iets anders bestaat, het moet natuurlijk ook nog een beetje spannend blijven om te doen.
Maar anders kan je de afbeelding ook af laten drukken op eetpapier.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor het eerst geschilderd op taart