Onderwerp: Niet nieuw, wel onbekend
Hallo!
Mijn naam is Elles, ik ben 21 jaar jong en kom uit Flevoland. Ik hield altijd al van bakken/koken en ben ook altijd wel creatief geweest, daarom gaf mijn moeder me vorig jaar (zomaar, hoe lief!) een workshop cadeau.. een workshop basis taart maken! Sinds die workshop, en dus de eerste taart die ik heb gemaakt, ben ik helemaaal verslingerd geraakt aan het taarten maken. Al snel heb ik wat beginnersspulletjes besteld en ben ik taarten gaan maken. Ik doe het nu ruim een jaar en het taarten maken gaat iInmiddels met steeds meer succes, al ik zeg ik dat zelf. De taarten bestellingen beginnen 1 voor 1 binnen te stromen en ik krijg regelmatig de vraag wanneer ik hier 'iets' mee ga doen. Erg vleiend!
Al sinds vorig jaar volg ik jullie hier op forum en heb ik regelmatig rond gesnuffeld en gezocht naar antwoorden op de vele vragen die ik had. Ik kan hele dagen op het forum rondstruinen, het is echt verschrikkelijk verslavend! Omdat ik nu al geruime tijd de taarten maak; constant terug blijf komen op het forum en voorlopig ook niet van plan ben hier mee te stoppen.. heb ik besloten me nu toch maar eens echt voor te stellen en hopelijk deel te nemen aan dit forum!
Groetjes
Elles