1

Onderwerp: Pieter Post

Vind het niet echt een stapeltaart, dus daarom hier geplaatst . Als ik moet verhuizen dan hoor ik het wel.

Een Pieter Post taart was de wens van de vandaag jarige Julie. Ze kwam hem zelf (samen met mama) ophalen. Haar oogjes straalden. Daar doe je het voor toch???

Gevuld, ook naar de wens van Julie, met slagroom, aardbeienjam en banketbakkersroom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-44QRMHQ3-D.jpg

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Pieter Post

Wat een leuke zeg, inderdaad de reactie van het kind(je) is altijd weer fantastisch!

3

Wat een leuk, vrolijk taartje!

4

Erg leuk, veel werk waarschijnlijk??!

[url=http://www.sylstaart.webs.com

5

Erg leuke taart, en goed gepuzzeld :thumb:

Mag ik je vragen van welke merk de uitstekers van de letters & cijfers het zijn?

Thanks!

Miruna's Cakes te Helmond

6

miruna schreef:

Mag ik je vragen van welke merk de uitstekers van de letters & cijfers het zijn?

Thanks!

Bedankt voor het compliment. De letters zijn de Funky Tappits van FFM (?) volgens mij. Kijk maar even of je ze kunt vinden zo.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

7

Dolfijn schreef:
miruna schreef:

Thanks!

Bedankt voor het compliment. De letters zijn de Funky Tappits van FFM (?) volgens mij. Kijk maar even of je ze kunt vinden zo.

Gr. Dolfijn

Graag gedaan en thanks voor de info!

Miruna's Cakes te Helmond

8

Wat een schattige taart! Kan me voorstellen dat het meisje er helemaal blij mee was!

9

ja zeer goed gelukt hoor! Mooi! En was leuk je ontmoet te hebben vorige week

Groetjes
Yvonne

Hmmm weer een dag voor taart???

10

yvy schreef:

ja zeer goed gelukt hoor! Mooi! En was leuk je ontmoet te hebben vorige week

Groetjes
Yvonne

Dank je en hetzelfde geldt voor mij. Is het gelukt met de foto's op de taart???

Gr. Dolfijn