26

Re: 2 hele verschillende bruidstaarten

beide mooi taarten. vind ze allebei wel wat hebben....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

27

tamaart schreef:

Ik vind ze echt super!
Ik had wel even een vraagje. Ik ga binnenkort een beatles stapel taart maken voor mijn vader, en dan wil ik op 1 laag aan de zijkant de songtekst van een beatles nummer.
Nu wil ik dat dus idd ook af laten drukken, maar op welk "materiaal" kan ik dat dan het beste doen? Frosty of ouwel? Waar heb jij het op geprint?

Wij printen meestal op Frosty. Ouwel ken ik persoonlijk niet. Frosty is een beetje lastig om te knippen maar met een goede schaar lukt het prima. Succes met je Beatlestaart, ben benieuwd naar je creatie!  :Y

28

Batgirly schreef:
tamaart schreef:

Ik vind ze echt super!
Ik had wel even een vraagje. Ik ga binnenkort een beatles stapel taart maken voor mijn vader, en dan wil ik op 1 laag aan de zijkant de songtekst van een beatles nummer.
Nu wil ik dat dus idd ook af laten drukken, maar op welk "materiaal" kan ik dat dan het beste doen? Frosty of ouwel? Waar heb jij het op geprint?

Wij printen meestal op Frosty. Ouwel ken ik persoonlijk niet. Frosty is een beetje lastig om te knippen maar met een goede schaar lukt het prima. Succes met je Beatlestaart, ben benieuwd naar je creatie!  :Y

Thanks! Ik zal hem uiteraard showen :-)

Let them eat cake!

29

Allebei heel mooi hoor. Ben zo jaloers op mensen die dit zo mooi kunnen maken ;)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

30

Wauw, supermooi. 

Vooral de eerste is helemaal mijn smaak!

groetjes,
Florijn