Onderwerp: Waar kan je modelleerfondant kopen?
Wie kan mij vertellen waar ik modelleer fondant kan kopen? Ik ben niet op zoek naar een kilo want dat is mij veel te veel. Kan het alleen nergens vinden Wie helpt mij?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar kan je modelleerfondant kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij vertellen waar ik modelleer fondant kan kopen? Ik ben niet op zoek naar een kilo want dat is mij veel te veel. Kan het alleen nergens vinden Wie helpt mij?
Je kunt gewone rolfondant kopen en daar tylose doorheen doen.
Yep, zoals Marianne zegt; gewoon rolfondant kopen, evnt. versterken met tylose.
Dit kun je kopen in verschillende webshops, of bijv. bij de Xenos.
Ik kan niet zien waar je vandaag komt, maar wellicht zit er ook een taartdecoratiewinkel bij je in de buurt...
Thanx voor jullie berichten. Moet ik het perse verstevigen of is dat niet nodig? Ik kom zelf uit een dorpje in de buurt van Groningen.
Dat is afhankelijk wat je boetseert. Een krokodil heeft geen tylose nodig, tenzij het op zijn achterste poten en rechtop staat. Dan een mespuntje tylose toevoegen aan je fondant. Binnenkort introduceert Annelies van Tessel speciaal boetseerfondant. Even haar site in het oog houden maar. Als je verder nog vragen hebt, dan stel je ze maar. Op dit forum staan ook al heeeel veeeel tips, dus ik zou zeggen: Vel plezier! lieve groetjes, Sharon
in groningen zit taartoutlet.nl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar kan je modelleerfondant kopen?