1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo medebaksters,

Ik ben Odi en woon in Zwolle. Ik ben nu een half jaar bezig met het bakken van taarten met marsepein en fondant. Ik bak wel al "mijn hele leven" maar heb het virus te pakken wat betreft marsepein en fondant  :s  :Y
Ik vind het geweldig leuk om te doen en heb al een paar taarten mogen maken  :Y zonder tools  :/  behalve mijn schilmesje en een paar bloemetjes   ;)
Ik ben nog zoekende op de site maar kan mijn ei  :D  wel kwijt..
Nog even zoeken hoe ik foto's kan plaatsen dan kan ik een kleine parade laten zien.
Ik zou het leuk vinden als mede baksters op dit forum er bij willen zetten waar ze vandaan komen  :) kan wel eens handig zijn  :rolleyes:

Veel bakplezier  :Y

2 Laatst bewerkt door Taarten van Omi (10-07-2012 11:00)

Re: even voorstellen

Hallo andere kunstenaars!
Ik ben Annemieke en heb vorige week m,n 7e taart gemaakt en vind het echt heel leuk om te doen!
Ik bekleed met fondant en heb nu een aantal tools, vorige week voor t eerst in een taarten winkel geweest, een snoep winkel voor mij dus!, en daar ook 2 hoge ronde bakvormen gekocht!
Ben dus zeker ook besmet met het virus. Heb deze site al heel vaak bezocht maar had me nog nooit aangemeld bij t forum, vandaag dus maar eens gedaan.....;)
Hoop dat ik ook foto,s kan plaatsen van mn baksels, want ik ben natuurlijk trots erop!

3

Re: even voorstellen

welkom !

ik heb ontzettend veel aan de tips die ik hier krijg

veel plezier