1

Onderwerp: Leuk om te doen maar niet te eten helaas...

Voor het eerst pop cakes gemaakt. Leuk om te doen, resultaat niet slecht maar bah! Wat een vreselijke smaak! Toch iets niet goed gedaan!

Volgende keer beter  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AKCTEOQP-G.jpg

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

2

Re: Leuk om te doen maar niet te eten helaas...

maar ze zijn wél mooi!

3

heb je ze met de hand gedraaid? zo ja heb je ze dan met botercreme gemixt? want op die manier vond ik ze ook niet lekker. wat je kan proberen is de kruimels met icing mixen. (poedersuiker met beetje water) dan kan je er ook mooie rondjes mee maken en die zijn wel super lekker! vind ik dan  :lol:  ik vind ze met botercreme ook niet lekker

ze zijn wel leuk geworden!

4

Tja, ik vind ze ook niet te eten met botercrème. Als je weinig botercrème gebruikt vallen ze uit elkaar, als je genoeg gebruikt om mooie bolletjes te draaien, krijg je zo een hap boter binnen; bah!

Ik maak mijn balletjes nu met mijn cakepopmachientje, ben er heel tevreden mee!

Spijtig trouwens, want ze zijn wel heel mooi

5

Ik maak ze wel met botercreme...heerlijk met caramelpatidess...mmmm Maak ze wel met chocoladecake en niet met gewone biscuit... Hier zijn ze altijd in no time op!!! ;)

6

ik gebruik cupecake mix van funcake en ze zijn heerlijk (met popmachine).

Ze zijn leuk zeg!

7

Ik had al een paar berichten gelezen over de popcake machine. En aangezien ik de popcakes op zich erg leuk vind om te maken heb ik er vanavond nog snel één gekocht. Ook nieuwe mix want die was op. Mix van Soezie, nooit eerder gebruikt maar we zullen eens gaan kijken wat dat doet.

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Het apparaat staat nog niet aan maar ik gloei al helemaal  :) .

Als ik het apparaat de juiste balletjes uit kan laten "spugen" zal ik het resultaat weer posten. Wish me luck  :P !

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

Wauw erg mooi gedaan.

Ik vond ze met botercreme ook niet lekker. Ben toen gaan experimenteren met kleverige substanties. Met after eight erdoor bevalt mij en mijn omgeving erg goed.
Pops van brownie vallen ook in de smaak.

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl