1

Onderwerp: Spoedvraag!Hoe doen jullie dat met zwarte lijntjes op puzzelplaatjes?

Ik heb sinds vorige week een suggargun en wil nu aan een Blond taart gaan beginnen.
Nu zie ik altijd dat je met de gun van die mooie zwarte lijntjes maakt,maar liggen die lijntjes op het plaatje,of maken jullie die erin?
Als je die erin doet,hoe krijgen jullie dat dan voor elkaar?
Alvast bedankt!

Omnia vincit amor

2

Re: Spoedvraag!Hoe doen jullie dat met zwarte lijntjes op puzzelplaatjes?

op de Blond taart werd het mij geleerd op de workshop met zwarte royal icing!!!

3 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (09-07-2012 11:38)

Ik rol mijn puzzelplaatje op de dikte van de roze ringen en leg de randjes van de sugar craft gun er omheen alvorens ik een nieuw deeltje van het puzzelplaatje er tegenaan leg.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

Ik maak eerst het puzzelplaatje en leg dan eventueel een zwart randje er om/op. Vind het niet erg dat het er dan wat bovenop ligt. Het is namelijk een heel dun randje, dat ik ook nog wel eens wat platter druk met m'n vinger.

Dat is toch een TAART waard!

@ppeltje, zo doe ik het ook. een beetje verdikking is ook nog mooier

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

6

Bedankt voor de antwoorden! :cool:
Het is inmiddels gelukt hoor,maar wat een gepriegel om tussen vingers een net lijntje te krijgen.
Al met al ben ij niet ontevreden met het resultaat.

Omnia vincit amor