1

Onderwerp: Thema Beach

Hai,

Gigantische problemen gehad met het maken van het strandstoeltje en de parasol. :s Had alles klaar gemaakt en in de koelkast gelegd, 2 dagen, maar eenmaal uit de koelkast, werd alles weer zacht, zoals velen denk ik. :(  Heb hulp gehad van Lori, waarvoor mijn grote dank! :) Zei vertelde mij, als ik de keus had, was het het beste om zoveel mogelijk met witte fondant te werken. Die raad heb ik natuurlijk van harte aangenomen. Ik heb de standaartjes van het strandstoeltje en de steel van de pararsol verstevigt met cocktailprikkers en een sateprikker voor alle zekerheid en het stond! En de fondant werd ook niet zacht. :Y Al met al ben ik er hartstikke tevreden over. En mijn collega met zijn vrouw vonden het gigantisch mooi en heel heerlijk smaken. Dat deed mij al heel veel. :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DIIPUOW4-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IEZPWADX-D.jpg

2

Re: Thema Beach

Daar zul je wel even stress van gehad hebben, maar het resultaat is er naar. Een hele vrolijke zomerse taart!

3

Mooi hoor! Waarom is het beter met witte fondant te doen, als ik vragen mag?

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

Manoa schreef:

Mooi hoor! Waarom is het beter met witte fondant te doen, als ik vragen mag?

Omdat kleur eerder smelt, met name zwart en rood. Waarom dat precies is, weet ik niet.  :nooo Maar ik merk wel dat als je er een kleurstof bij doet, dat het sneller gaat plakken. Ook als ik kant en klare gekleurde fondant koop.

5

Bedankt voor de complimenten.  *D

6

En als je er tylose door doet, dan word alles toch helemaal hard? Heb dat zelf nog maar 1 keer gebruikt voor een wapperende vlag maar dat werkte goed. Taart ziet er trouwens super uit, net het makkelijkste van de taart misschien maar ik vind dat zand altijd zo leuk! Wil ik ook echt nog een keer gaan doen!

7

leniekje schreef:

En als je er tylose door doet, dan word alles toch helemaal hard? Heb dat zelf nog maar 1 keer gebruikt voor een wapperende vlag maar dat werkte goed. Taart ziet er trouwens super uit, net het makkelijkste van de taart misschien maar ik vind dat zand altijd zo leuk! Wil ik ook echt nog een keer gaan doen!

Heb er veel tylose bij gedaan, maar zelfs dat hielp niet. Komt ook door de warmte en vocht dat het slap werd. Dank je voor het compliment. En wens je succes met het zand in ieder geval. ;)

8

Leuk hoor. Toevallig heb ik zowel strandstoel als parasol klaar liggen om uit te proberen. Hopelijk met net zo'n mooi resultaat als bij u. :)
Lieve groetjes, Sharon

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

9

Sharon Pie schreef:

Leuk hoor. Toevallig heb ik zowel strandstoel als parasol klaar liggen om uit te proberen. Hopelijk met net zo'n mooi resultaat als bij u. :)
Lieve groetjes, Sharon

Dank je! Veel plezier en succes! :) Hopelijk wordt het niet zo warm als vorige week.