Re: Huwelijksbootje!
Wat een pláátje...Sint Tom Poes !!!!!!!!!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Huwelijksbootje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een pláátje...Sint Tom Poes !!!!!!!!!!!

Deze helemaal gemist
, maar alsnog een toppertje 
Mooi zeg! Heel leuk al die details!
Een vraagje: hoe heb je die patrijspoort gemaakt? En waarmee beschilderd?
Heb je een ringen-uitstekerset? Maar met wat glazen in diverse maten moet het ook lukken
! Daarmee steek je dan eerst een ondergrondrondje uit, daarna de rand van het patrijspoort met dezelfde maat en met een maatje kleiner haal je dan de binnenkant eruit, kleine bolletjes met een streepje erin zijn de schroeven.
Ik heb het met bruine fondant gedaan en dat met goudpoeder gedust, dan krijg je een mooie messing/brons kleur.
Wauw, super!
Wendy83 schreef:Mooi zeg! Heel leuk al die details!
Een vraagje: hoe heb je die patrijspoort gemaakt? En waarmee beschilderd?
Heb je een ringen-uitstekerset? Maar met wat glazen in diverse maten moet het ook lukken
! Daarmee steek je dan eerst een ondergrondrondje uit, daarna de rand van het patrijspoort met dezelfde maat en met een maatje kleiner haal je dan de binnenkant eruit, kleine bolletjes met een streepje erin zijn de schroeven.
Ik heb het met bruine fondant gedaan en dat met goudpoeder gedust, dan krijg je een mooie messing/brons kleur.
Super, dank je wel voor je uitleg!
Wat kijken ze beiden lief! Mooie taart en wat een verhaal, maar nu toch relaxen! 
ik vind hem super!!!
En dan krijg je een jaar later dit mailtje:
Het is precies een jaar geleden……
Dat wij getrouwd zijn en hebben genoten van jou zeer creatief en arbeidsintensief gemaakte taart. Ware het niet dat we, zoals het hoort, de top van de taart in de vriezer hadden bewaard. Gisteren hebben wij deze met onze ouders opgegeten en hij was nog steeds heerlijk! Ook het bovenstukje, het roeibootje met ons er in, is nog steeds gaaf en niet opgegeten 
Je ziet wel dat de sommige kleuren na zo’n lange tijd verlopen. Het paars is geen paars meer maar wordt een soort grijs. Voor de rest zit hij nog goed in de vorm en kleur.
Ik vond dit wel even leuk om met je te delen.
Is dat leuk of niet
?
Geweldig zeg, ten eerste de taart is ook super!! Maar wat erg leuk dat je dat mailtje hebt ontvangen!! Dat doet je goed toch!
dat is heeeeeeel leuk 
wat een mooie taart! en leuk dat je een jaar later zo'n mailtje ontvangt!
echt heel mooi gemaakt!!!!.. super goed die thema's
Wat een verhaal en stress, maar het is een hele originele taart.
Ziet er prachtig uit.
Ik zie dat ik al een keer gereageerd heb
nu dan kan je zien dat ik het meen 
Wat een mooie taart zeg

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Huwelijksbootje!