Re: Project x is af...... De bruidstaart(jes) van Stijn en Lonneke Schaars
Ohhhhh, wat een werk! Hoe heb je dat in hemelsnaam gepland? Het resultaat mag er wezen hoor...prachtig. De tussenstukken bij de stapeltaart vindt ik juist wel iets hebben.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Project x is af...... De bruidstaart(jes) van Stijn en Lonneke Schaars
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ohhhhh, wat een werk! Hoe heb je dat in hemelsnaam gepland? Het resultaat mag er wezen hoor...prachtig. De tussenstukken bij de stapeltaart vindt ik juist wel iets hebben.
Wow!!!
Wat een prachtige taartjes! Respect... Wat een enorme klus en wat lief van de hulp!
DE Stijn Schaars??! Wat leuk, zo'n bijzonder project. Wat heb je samen met Zanoni er een pracht werk van gemaakt. Ik benijd je niet, wat een werk !!
Wauw wat een werk zeg! Heel mooi.
Wel lief van Zanoni! 
Heeeeeeel mooi gemaakt zeg!
Het ziet er ook altijd zo schattig uit die 1-persoons!
DE Stijn Schaars??! Wat leuk, zo'n bijzonder project. Wat heb je samen met Zanoni er een pracht werk van gemaakt. Ik benijd je niet, wat een werk !!
idd "de" stijn schaars. Vond het ook een hele eer dat ik de taart(jes) mocht maken. 
Dat is zeker een project zeg, maar het resultaat mag er zijn
Prachtig geheel
En wat super dat Zanoni je hebt geholpen, petje af voor jullie twee.
Moest eerst even Google om te zien wie Stijn is, maar ik heb dus ook niets met voetbal vandaar. 
Eerlijk is eerlijk... Nadat manlief heel enthousiast reageerde heb ik maar eens google erbij gepakt 
In een woord prachtig.
pfff wat een werk
Oh wow....ben echt even sprakeloos...
mijn hemel wat een werk zeg, petje af!
wauw... wat een werk.
Echt SUPER mooi
Wat een geweldig project ! Heel erg geslaagd en voor Zanoni :
Ohja....wie zijn Stijn en Lonneke Schaars ??

Wauw!!! Meer komt er niet uit..
R.E.S.P.E.C.T Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, wat een werk!
Super gedaan dames!
Wat een geweldig project ! Heel erg geslaagd en voor Zanoni :
![]()
![]()
![]()
Ohja....wie zijn Stijn en Lonneke Schaars ??
![]()
Heb inmiddels ff gegoogled.... 
Jee, wat een werk zeg!!! Ik zou zo'n opdracht echt niet aandurven 
Geweldig mooi geworden en die 1-persoonstaartjes zijn allemaal zo netjes, ik maak een hele diepe buiging voor jullie
.
Ik vind de taart ook heel mooi, ook de tussenstukken, het doet me een beetje aan een Chinese pagode denken, in ieder geval een heel origineel ontwerp! Gefeliciteerd met deze megaprestatie en ik zal even googelen wie Stijn Schaars is
.
ohhh wat heb ik genoten!! Samen met Malou een hele dag gewerkt. Zo leuk om te doen al die kleine gebakjes. Maar het is echt een hoop werk, dat had ik al gelezen op het forum maar je verkijkt je er heel snel op!
Nogmaals bedankt Malou!
xx
wauw! wat een werk en wat ziet het er allemaal prachtig uit! wat zal jij blij zijn dat dat achter de rug is zeg...respect!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Project x is af...... De bruidstaart(jes) van Stijn en Lonneke Schaars