Onderwerp: Wedding Cupcake Toren in hotpink, pink and white
toeven in passievrucht, tropical punch en cocos, ook een paar met fondant. Dank voor het kijken:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wedding Cupcake Toren in hotpink, pink and white
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
toeven in passievrucht, tropical punch en cocos, ook een paar met fondant. Dank voor het kijken:
Prachtig Jennifer, ziet er super uit weer!!!
Mooi!!!!
En klinkt goed die smaken, doe je hiervoor de lorAnn Oils door bc?
Mooi!!!!
En klinkt goed die smaken, doe je hiervoor de lorAnn Oils door bc?
alleen de tropical punch is lorAnn, passievrucht is met echte pulp en een passievrucht puree, de cocos is met smaakstof van de toko en echte geraspte cocos erdoorheen....
Geweldig , ziet er erg mooi en lekker uit !
Ziet er echt prachtig uit!
Welk merk bakpapiertjes gebruik je?
Ik heb met witte papiertjes altijd dat ze na het bakken doorschijnen.
Die van jou zijn nog mooi wit.
En mooie standard heb je!
Past helemaal in de sfeer zie ik wel, gaaf !!
Wauw, die zien er lekker uit!
erg leuk maar een close-upje van boven genomen zou leuk zijn;)
Nu zie je alleen zijaanzicht.
Super ziet het eruit! En de smaken
Ziet er echt prachtig uit!
Welk merk bakpapiertjes gebruik je?
Ik heb met witte papiertjes altijd dat ze na het bakken doorschijnen.
Die van jou zijn nog mooi wit.En mooie standard heb je!
De papiertjes zijn van House of Marie, altijd goed
erg leuk maar een close-upje van boven genomen zou leuk zijn;)
Nu zie je alleen zijaanzicht.
Mee eens, alleen dit zijn de foto's van de fotograaf (via het bruidspaar gekregen)
Wat een prachtig mooi geheel!
wat een prachtige toren!
Erg mooi!
Erg mooi gedaan!
heel erg mooi gedaan zeg! vraagje... waar heb je de standaard vandaan?
Super gaaf geheel!!
Het ziet er mooi, smakelijk, smaakvol en strak uit.
Ohhhh wauw, wat zien ze er mooit uit, mooie foto's ook inderdaad!! Ziet er perfect aafgewerkt uit!!
Mag ik vragen wat voor standaard je hebt gebruikt?? Dat is namelijk precies wat ik zoek.
Ohhhh wauw, wat zien ze er mooit uit, mooie foto's ook inderdaad!! Ziet er perfect aafgewerkt uit!!
![]()
Mag ik vragen wat voor standaard je hebt gebruikt?? Dat is namelijk precies wat ik zoek.
ik bestel altijd mijn torens -in dit geval- de 7 tier swan plexi tower via Amazon.uk
groetjes
marlies schreef:Ohhhh wauw, wat zien ze er mooit uit, mooie foto's ook inderdaad!! Ziet er perfect aafgewerkt uit!!
![]()
ik bestel altijd mijn torens -in dit geval- de 7 tier swan plexi tower via Amazon.uk
groetjes
Onwijs bedankt zeg.... Ik ga er gelijk even kijken , weet je hoeveel cakejes er ongeveer op gingen?? Als ik nog wat vragen mag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wedding Cupcake Toren in hotpink, pink and white