1

Onderwerp: Mini stapeltaartje

Ik heb deze week de bakvorm gekregen van de 4 mini stapeltaartjes, net uitgeprobeerd maar het bekleden is niet gelukt zoals ik het graag zou willen!  :o Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Hoe dik rollen jullie de fondant uit?

Waarmee kan ik dit taartje het beste afsmeren?

Oh en is er toevallig iemand die  een filmpje hiervan heeft gemaakt?

Alvast super bedankt!!!  :D

Re: Mini stapeltaartje

Op de site van hipperdepip staat een uitleg

3

Beste Laura

Om het bekleden nog beter en makkelijker te maken.
het volgende. Na het afsmeren van de taartjes, zet deze in de koelkast dat maakt het bekleden met fondant een stuk strakker.
suc6

Groetjes Cake Queen

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort

4

Ik heb gisteren mijn tweede poging gedaan en het is inderdaad aan de hand van de beschrijving van hipperdepip gelukt! Nog veel oefenen maar voor een eerste taartje ben ik niet ontevreden ik zal straks een foto uploaden! Dank jullie wel!

5

Zelf heb ik het ook nog niet gedaan, maar ik las dat Kwebbeltje de 3 stapels van elkaar snijdt en ze apart bekleed zoals een gewone stapel.
Zelf heb ik de methode van op de site van de bakvorm, maar voor mij ook nog niet strak genoeg. Ik ga dus ook volgende keer de stapel versnijden.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com