1

Onderwerp: Ajax Cupcakes

Ik zet haast niks meer op het forum want er wordt toch bijna nooit gereageerd maar deze wil ik wel even erop zetten omdat ik aan monique (moshana's taarten)  wil laten zien wat voor mooie cupcakes ik heb gemaakt met de printjes die zij voor mij bewerkt had.
Nogmaals bedankt monique  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3Q3YSSRM.jpg

2

Re: Ajax Cupcakes

Door je eerste zin zou ik eigenlijk niet reageren, maar ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig hoe je het gras rondom je printje gemaakt hebt. Gespoten met icing? En dan eerst spuiten of eerst het printje erop?

Ik vind ze erg leuk geworden en hoop dat je antwoord wilt geven op mijn vraag.

3

Leuk! En ook leuk bewerkt het logo!

4

Lynn-LHH schreef:

Door je eerste zin zou ik eigenlijk niet reageren, maar ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig hoe je het gras rondom je printje gemaakt hebt. Gespoten met icing? En dan eerst spuiten of eerst het printje erop?

Ik vind ze erg leuk geworden en hoop dat je antwoord wilt geven op mijn vraag.

Tuurlijk wil ik antwoord geven op je vraag!!

En dat je niet wilt reageren op mijn cupcakes,door die eerste zin dat snap ik ook, en ik heb het er niet neergezet om veel reacties te krijgen want ik snap wel heeeeel goed dat er zo veel topics zijn en er niet op ieder topic gereageerd kan worden (ik reageer ook niet in ieder topic) Maar ik merk wel dat als ik maar 1 reactie krijg ik daar onzeker van wordt dus kan ik maar beter geen foto's meer plaatsen  :D

Maar om antwoord te geven op je vraag:

Het is gekleurde botercreme(1:1), ik heb eerst een randje gras gespoten (niet teveel want dat is natuurlijk niet lekker) en daarin heb ik het printje geduwd  ;)

5

ik hoop dat je blijft posten, waqnt je dit ziet er goed uit. ik ben nog niet zo lang actief op dit forum maar snap dat je onzeker wordt als er niemand reageert op je foto's. Maar zet jij dan wel bij elke foto een reactie?? het zijn er zo veel dagelijks dat dat niet bij te houden is. maar wel doorgaan hoor!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

ik begrijp precies wat je bedoelt... ik ben ook maar gestopt met posten, als je geen of maar een reactie krijgt wordt je zeker onzeker. toch wil ik je even zeggen tegen je dat ze er mooi uitzien, en je vooral gewoon door moet gaan. zolang jij en de mensen waar je ze eventueel voor maakt tevreden zijn dan is het prima.

7

Dank jullie voor jullie reacties  :thumb:

karinc schreef:

Maar zet jij dan wel bij elke foto een reactie??

Nee en dat heb ik ook al geschreven  :D 

Maar ik merk gewoon dat ik er onzeker van wordt als er 100 x gekeken wordt en maar 1 x gereageerd, dus dan kan ik ze beter niet meer erop zetten zodat ik mezelf niet loop te kwellen  ;)