26

Re: Zoete Tafel op Hoge Hakken

WauW! Kan ik je inhuren voor mijn verjaardag in september ;-)

27

wat mooi! echt professioneel en een boel werk, je schoonzus zal zeker gestraald hebben

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

28

smos schreef:

Leuk geworden je tafel echt iets van jou, volg je al een tijdje via pinterest

Ooow wat leuk. Mijn smaak en stijl geef ik goed weer in mijn boards op Pinterest. Leuk!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

29

Pinky schreef:

Chique zeg !!!

Echt prachtig, ziet er super uit en zoveel keus !!

Mag ik vragen wat voor constructie je hebt gebruikt voor de cakepops ? Ziet er zo origineel uit. Het lijkt wel of lepels ergens op rusten ???

Dat mag. Heb ik gekocht bij de xenos. Voor €2,50 is eigenlijk voor amuses maar hier werkt die ook prima voor en hij is herbruikbaar. Ook erg fijn.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

30

Carien schreef:

:thumb:  :thumb:
moooi en superdank voor je rozetten-filmpje :thumb: ; heb ze afgelopen week ook gemaakt, voor surpriseparty voor m'n moeder (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=200943  ;) )

Leuk zijn ze om te maken he. Wel even een werkje maar zoveel leuker dan een ballon. Ik kreeg ook steeds de vraag waar ik ze had gekocht.

31

Eetje schreef:

WauW! Kan ik je inhuren voor mijn verjaardag in september ;-)

Haha, je kan printables in mijn shop bestellen en dan zelf aan de slag. Haha.

32

marieke84 schreef:
Carien schreef:

moooi en superdank voor je rozetten-filmpje :thumb: ; heb ze afgelopen week ook gemaakt, voor surpriseparty voor m'n moeder (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=200943  ;) )

Leuk zijn ze om te maken he. Wel even een werkje maar zoveel leuker dan een ballon. Ik kreeg ook steeds de vraag waar ik ze had gekocht.

hartstikke leuk om te maken, viel me wel tegen hoe lang het duurt om ze (netjes) te maken, maar goed, het effect is er ook wel naar. Je zou niet zeggen dat het gewone A4-tjes zijn :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

33 Laatst bewerkt door marieke84 (08-07-2012 21:43)

Carien schreef:
marieke84 schreef:
Carien schreef:

hartstikke leuk om te maken, viel me wel tegen hoe lang het duurt om ze (netjes) te maken, maar goed, het effect is er ook wel naar. Je zou niet zeggen dat het gewone A4-tjes zijn :)

Nee he. Inmiddels heb ik er al zoveel gemaakt dat ik er handig in word en ook sneller. Voor deze tafel hadden we er 10 gemaakt. Ruim een uurtje mee bezig geweest.

34

:o uhmmmm, dan had ik er nog net niet 3 af....  :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

35

Carien schreef:

:o uhmmmm, dan had ik er nog net niet 3 af....  :o

Ik had wel een super hulp hoor die mij hielp.

36

WAUW!!!...........ik heb er geen andere woorden voor!

Ik sluit me hier helemaal bij aan! Ge-wel-dig!
EN wat een werk!  ;)  :thumb:  :thumb:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

38

het ziet er prachtig uit......... :thumb:

39

Wat een leuke reacties weer. Altijd leuk om te lezen  :) . Ik hoop morgen wat tijd te vinden om alvast een aantal recepten online te zetten. Ben ook van plan om als hier behoefte naar is een soort van checklist te maken waarmee je zelf gemakkelijk zelf een Dessert-Table kunt maken en dan ook nog overzicht houd. Dus als hier behoefte naar is let me know  ;)

Groetjes Marieke

Super gaaf!

41

Natasja loves cupcakes schreef:

Super gaaf!

Thanks  :)

42

Geweldig!!

Groet, Jolanda

43

marieke84 schreef:

Wat een leuke reacties weer. Altijd leuk om te lezen  :) . Ik hoop morgen wat tijd te vinden om alvast een aantal recepten online te zetten. Ben ook van plan om als hier behoefte naar is een soort van checklist te maken waarmee je zelf gemakkelijk zelf een Dessert-Table kunt maken en dan ook nog overzicht houd. Dus als hier behoefte naar is let me know  ;)

Groetjes Marieke

Das wel heel erg makkelijk dan :thumb: en even on topic

WAUWIEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee wat mooi en wat een werk :s

Lieve groetjes van Nicole

44 Laatst bewerkt door marieke84 (29-07-2012 22:17)

Vanmiddag even aan de checklist gezeten en hij is online en gratis te downloaden, wil je weten hoe. Klik dan even hier.

Groetjes Marieke

45

geweldig

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.

46

Oh wat gaaf zeg! Het kan zo in boek!

47

Annekehil schreef:

Oh wat gaaf zeg! Het kan zo in boek!

:o dankjewel.