1

Onderwerp: skylandertaart zonder skylander, eenvoudige spiderman en delfsblauw

Ik heb al drie skylander taarten gemaakt. Met vier verschillende figuurtjes. Ik vind boetseren erg leuk maar ik moet wel tijd hebben. Dat had ik nu niet dus staat er een echte Spyro op de taart.

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/1ea25e0db7b42841e1723f853f4c445a.jpg

een eenvoudige spiderman..
http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/c5fbe1e7e9ab1eb5c4c21d615814f373.jpg

en voor de afdeling zuidwest van Eduniek (schoolbegeleidings bureau) een Delfsblauw tegeltje...
http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/0cdf0cc7877476e69044a87d07514c5b.jpg
in hun logo zit een libelle

Bedankt voor het kijken.
(feedback is welkom)

2 Laatst bewerkt door MamaSan (08-07-2012 08:49)

Re: skylandertaart zonder skylander, eenvoudige spiderman en delfsblauw

Zo vaak bekeken en niemand de moeite gedaan om een reactie achter te laten? Iedereen zal wel druk zijn met taarten  ;) ...

Nou, ik vind ze heel mooi hoor!

3

ik vind ze prachtig en dan zeg je eenvoudige spiderman, nou zo eenvoudig is het niet hoor, ik vind hem heel mooi gelukt!

MamaSan schreef:

Zo vaak bekeken en niemand de moeite gedaan om een reactie achter te laten? Iedereen zal wel druk zijn met taarten  ;) ...

Nou, ik vind ze heel mooi hoor!

Dank je wel! Ja, een reactie is fijn :Y  :Y  :Y
Ik heb soms het gevoel dat je wel van hééél goede huize moet komen om een reactie te krijgen. Misschien is de site/het forum wel te groot geworden.
Ik heb ook een stapeltje geplaatst. Maar die staat tussen allemaal fantastische bruidstaarten.....

5

zien er gaaf uit

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

6

Erg mooie taarten

Vind het tegeltje het leukst :D Die libelle die erop zit is ook echt <3

7

Die Spyro is echt helemaal super gemaakt zeg, wauw, wat kan jij mooi boetseren!  :thumb:

En die andere taarten zijn ook prachtig. Spiderman is stoer, en dat tegeltje is supermooi gedaan, vooral met die libelle erbij! :Y

8

Leuke taarten!

9

Leuke taarten!

10

Hanneke73 schreef:

Die Spyro is echt helemaal super gemaakt zeg, wauw, wat kan jij mooi boetseren!  :thumb:

En die andere taarten zijn ook prachtig. Spiderman is stoer, en dat tegeltje is supermooi gedaan, vooral met die libelle erbij! :Y

Sorry, Hanneke. Dit keer heb ik hem niet geboetseerd, het is een echte. Ik had te weinig tijd om hem zelf te maken. (4 andere heb ik wel geboetseerd, die staan in een ander topic)

11

Een eenvoudige spidermantaartzeg je dan! Nou ik maak het niet na hoor,haha!!
Mooie taarten!

Leuke taarten!  :)  Ik vind je tegeltje het leukst!

facebook.com/caro.taartencupcakes

13

Leuk gedaan! :thumb:

14

Ik vind ze heel mooi geworden! vooral het tegeltje vind ik leuk en ook mooi strak bekleed!