Onderwerp: Bruidstaart met paarse orchideeën
Gister trouwden schoonzusje en zwager.
En ik had de eer om voor hen de bruidstaart te maken. Ze zou paarse orchideeën in haar boeket hebben. En ik had net de workshop bij Eline25 gevolgd en bood aan om die ook de taart te maken.
Ook had ze deze gezien van Eline
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155291
en wilde heel graag dit idee op haar eigen taart. Ik heb eerst Eline gevraagd of ze dat goed vond en dat vond ze
.
Eline, nogmaals bedankt!
Ze wilde graag vierkante taarten en dan niet recht gestapeld.
De locatie waar hij aangesneden zou worden was de Chinees. Daar had ik hem 's morgens al heen gebracht, zodat we uit de kerk direct daar naar toe konden en hem neer konden zetten voordat de rest kwam.
Het had even wat voeten in de aarde voordat ze begrepen dat hij in de koelkast moest en dat kon dan alleen boven in de privekoelkast van de bazin. Gelukkig is hij weer heelhuids naar beneden gekomen en kon ik hem verder afdecoreren voordat de gasten kwamen.
Iedereen was vol bewondering over de taart en bloemen. En vonden hem heerlijk!
De foto's zijn niet zo geweldig, maar als het goed is krijg ik nog mooiere van het neefje van de gom, die de avond fotograaf was.
Nou, genoeg geklets. Hier is ie dan!

Minicc's voor de kinderen
Waar was de taart mee gevuld?
. Gelukkig kon ik dat verhelpen. Ook de 'koffieboon' was ik vergeten, maar bleek per ongeluk goed te zijn, want de echte had die ook niet...