Re: Blote zwangerebuik met bellypainting
Wauw!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blote zwangerebuik met bellypainting
Wauw!
Heel mooi!
Dit roept om een how-to

Echt helemaal GEWELDIG!
WOW 
Hij is werkelijk prachtig!
gaaf zeg, bijna zonde om die aan te snijden

Oké ik zit dus serieus met mijn mond open. Gewoon geen woorden voor, echt ge-wel-dig!
Hier volgt een how-to van de beschilderde fondant buik!
1 Je maakt een kopie van het plaatje wat je wilt, gelijk op maat (verkleinen of vergroten)
Het zou nog mooier zijn als er een soort overtrekpapier bestond voor een afdruk van een plaatje op fondant! Ik heb eerder schilderscursussen gegeven en dan hadden we VOV (vet en olievrij) papier om een afdruk over te brengen! Dus mensen als jullie wat weten ik hoor het graag!
2 Je knipt het plaatje uit, legt hem op de buik waar je hem hebben wilt,en omlijn het plaatje met een eetbare inkt stift! Je hebt nu de omlijning en tekent de rest in het plaatje, af en toe even door een beetje alcohol halen en afvegen op keuken-rol! Anders gaat hij steeds verstopt zitten!
Vind je het moeilijk om de rest uit de losse hand er in te zetten,dan knip je ook de rest uit van het plaatje,bijv.armen,hoofd enz.apart! Ook dit teken je over op het fondant.
3 Je pakt nu je potjes eetbare inkt (voor het kleuren van fondant of marsepein) wij hebben de Wilton kleurstof gebruikt,maar je kan ook andere gebruiken!
Je pakt een palletje, of net als ik een paar schoteltjes en doe er allerlei kleurtjes op die je gebruiken wilt!(met behulp van sateprikkertjes uit de potjes halen!)
Dan ga je ze verdunnen met alcohol of water, en dan breng je eerst de oogjes op,en daarna de rest,niet te nat werken anders wordt de fondant zacht!
4 Heb je nu alles ingekleurd, dan loop je de lijntjes even na met zwart! En dan krijg je een mooi resultaat! Eventueel met wat glinster of parelmoer een beetje vrolijker schilderen,ligt aan het plaatje! Dusten is mooi,dat kan je er eventueel
er omheen doen! ( Een beetje poeder aan de kwast,niet teveel,anders krijg je strepen,evt. eerst op een keukenrolletje iets afvegen!
5 Hopende heb ik jullie genoeg geïnformeerd en ik wens jullie veel verfplezier!
Duidelijk, dank je!! Ga de werkwijze meteen even opslaan 
Ik had hem al op facebook gezien,hij is echt supergaaf!
Ik wou dat ik ook zo mooi kon schilderen 
Jeemig dit is niet normaal , zó gaaf ! Erg knap gemaakt !
Hij is echt supermooi!
Bedankt voor je duidelijke uitleg
!!!
Echt heel leuk! 
oh wauw! wat een kunstwerk 
Altijd vreselijk jaloers op mensen die kunnen tekenen en schilderen.
Dit is echt fantastisch gedaan.
Er is maar een ding wat ik mis: De navel
Beroepsdeformatie zullen we maar zeggen 
Nie normaal................................................. zo gaafffffffffffffffffffffffffff

Wat zouden ze bij een tattooshop gebruiken dan? zou dat niet te gebruiken zijn in combinatie met eetbare inkt?
Ze maken vaak ook op een soort perkament of vloeipapier een schetsje en dan doen ze dat op je huid en blijft de inkt zitten en gaan ze het verder tattoëren..
Als dit op huid werkt, lijkt me ook met fondant?
ik heb er ook geen kaas van gegeten hoor, maar schoot effe door mijn hoofd...
Ohhhh wat is ie moooooi, echt goed gedaan zeg.
En ja een zwangere buik taart is ontzettend leuk om te maken.
ik wilde al uitloggen,maar aan deze ,kan ik echt NIET voorbij gaan wat GAAAAAAAAAAF
,geweldig
groetjes Carla
Wat onwijs gaaf!!!! Super!
Wauww tis dat ik geen smiley kan vinden zo snel met een openvallende mond...
Moest echt mijn kaak van de tafel afhalen!...
Écht super mooi!! Dit is een hele grote WOW....
Ik pik dit in voor bij mijn favorieten als dat mag om ideeën op te doen??
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blote zwangerebuik met bellypainting