Onderwerp: Cake Queen wil zich graag voorstellen
Mijn naam is Agnes Fonville (PME Instructor) en vorig jaar maart heb ik mijn eerste workshop, een taart met puzzelplaat, gevolgd. Vanaf dat moment ging er een wereld voor mij open. Wat was er veel te doen en vooral ook te koop in Taartenland, een nieuwe verslaving was geboren . Mede dankzij De Leukste Taarten, heb ik mijn kennis vergroot.
Ik besloot het ook gelijk goed aan te pakken ben 2 maanden daarna al gestart met het volgen van de PME modules. In oktober vorig jaar heb ik mijn Master Certificaat behaald. Ik werk erg graag met mensen en vind het ontzettend leuk om hen de technieken in de taartdecoratie bij te brengen. Ik besloot er dus meer mee te gaan doen en ben afgelopen januari officieel mijn eigen bedrijf "Cake Queen" gestart. Ondertussen heb ik al heel veel diverse workshops gegeven, dit was op locatie of bij de mensen thuis. Veel taarten gemaakt voor verjaardagen, bedrijven en bruidstaarten. Vind het geweldig om een prachtige taart af te stemmen op de wensen van het bruidspaar. Gewoon het idee dat je voor een klein deel, deel uitmaakt van hun mooiste dag......
In april van dit jaar ben ik naar Enfield in Engeland geweest om de opleiding toe instructor PME te volgen. Deze heb ik met succes afgerond en heb mijn teacherscertificaat behaald. Vanaf 1 september ga ik deze modules geven op een mooie locatie in het gezellige Spakenburg. Omdat ik het zelf erg leuk vind om allerlei verschillende technieken met elkaar te kunnen gebruiken ben ik ook begonnen aan de Wilton modules. Toch weer andere technieken, die je prima kunt combineren met de PME technieken.
Heb in een korte tijd veel geleerd en hoop mijn passie voor taarten over te brengen op anderen.
Taartgroetjes van de Cake Queen
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort