1

Onderwerp: pinkie pie

Een 4 jarig meisje wilde een taart met Pinkie pie

Dus ff googlelen..... :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TN4I787P.jpg

Groetjes Carolien

2 Laatst bewerkt door Peca (07-07-2012 08:55)

Re: pinkie pie

Die lijkt sprekend, mooi gedaan.  :thumb:   Pas maar op dat ze een volgende keer niet vraagt om Rainbow Dash.  :+

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

3

Peca schreef:

Die lijkt sprekend, mooi gedaan.  :thumb:   Pas maar op dat ze een volgende keer niet vraagt om Rainbow Dash.  :+

Rainbow dash  :/  ff googlelen haha  ;) Bedankt voor je reactie

Groetjes Carolien

Lief! :thumb:   :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

5

Karen-Dodenbier schreef:

Lief! :thumb:   :thumb:  :thumb:

Dank je wel Karen  :)

Groetjes Carolien

6

Ik heb nog nooit van Pinkie Pie gehoord, maar ik kan je vertellen dat ik je taart helemaal LEUK vind!! Echt een meidentaart vind ik! Super leuk gedaan, ook de kleuren combinatie vind ik mooi.
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes San

7

wat is hij mooi!

8 Laatst bewerkt door MamaSan (08-07-2012 15:38)

Geweldige taart, en eh, ik heb rainbow dash gegoogled: ook leuk, maar iets meer werk denk ik.

9

Prachtig zeg !!

Groetjes, Conny

10

Mijn dochtertje is helemaal weg van My liitle pony, vandaar dat ik de meeste ken. Gelukkig wilde ze dit jaar voor haar verjaardag een lieveheersbeestjesstapel. Maar mocht ze volgend jaar haar zinnen echt op een my little pony hebben gezet (en Rainbow Dash is haar favoriet) dan weet ik bij wie ik moet zijn.  :lol:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

11

Lief

12

Peca schreef:

Mijn dochtertje is helemaal weg van My liitle pony, vandaar dat ik de meeste ken. Gelukkig wilde ze dit jaar voor haar verjaardag een lieveheersbeestjesstapel. Maar mocht ze volgend jaar haar zinnen echt op een my little pony hebben gezet (en Rainbow Dash is haar favoriet) dan weet ik bij wie ik moet zijn.  :lol:

Haha Tanxs!!  :)

Groetjes Carolien