1 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (27-05-2015 10:58)

Onderwerp: Daar sta ik dan, ikzelf op een taart!

... nou ja... dat was de bedoeling.

Ik kan nu niet zeggen dat ik echt mijn evenbeeld terug zie in het poppetje.

Alhoewel ik wel extra billen en behoorlijke borsten aan dit vrouwtje heb gegeven heeft mijn figuur toch net een ander model. En ook het hoofd is niet helemaal de vorm zoals ik het iedere dag in de spiegel zie.

Maar, los daarvan vind ik het wel een gezellig vrouwtje en het belangrijkste is dat we taart hebben!

Vandaag is mijn aanstaande (leuk, dat kan ik nog een paar maanden zeggen voordat hij veranderd in "mijn man") jarig!

De taart is gevuld met champagne crème, kaneelsuiker en frambozen/zwarte bessen jam.
Het is een regenboog-taart zowel van buiten als van binnen. (Foto van de binnenkant volgt na het aansnijden --> inmiddels geplaatst)

Feedback is zeker welkom. Aangezien het voor het eerst is dat ik zo'n soort poppetje gemaakt heb en ik niet helemaal tevreden ben, zijn tips en tricks zijn van harte welkom!

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/c8/a6/65/c8a6657f6ae26ff54ed6f7e634b884f6.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/6b/77/71/6b7771e3588a9accb914460002c5c508.jpg

En de binnenkant:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/37/ab/1337abde420c30a329f687af3801351d.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Daar sta ik dan, ikzelf op een taart!

Leuke taart, en ik vind je look a like erg leuk geboetseerd

3

Hele mooie taart en jonge dame! Leuk effect de regenboogstreepjes. Geen tips en trics, heb zelf totaal geen boetseerervaring.

4

Mooi vrouwtje hoor!!! Dit is DE manier om van jezelf een droomvrouw te maken! Haha! ;)
Ik vind de streepjestaart erg mooi. Die ziet er prachtig afgewerkt uit! Ben benieuwd straks naar de binnenkant!
Fijne verjaardag, lekker in de tuin!!

Groetjes van Marjon

5

Ik vind hem prachtig, ben eigenlijk wel benieuwd naar een close-upje van je gezicht ! Geen tips en tricks van deze kant, alleen maar bewondering !

Groetjes, Conny

hij is leuk :) heb je ook een foto van de binnenkant binnenkort?

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

7

Wow mooie taart, en knap geboetseerd!

8

Erg leuk!!!

Gefeliciteerd met je aanstaande.... :)

Groetjes Carolien

9

Wat een mooie taart! Prachtig die kleuren zo! En wat heb je die lijntjes mooi strak op de taart gezet.  :thumb:

En je eigen ik.................vind ik prachtig!!! Je hebt helemaal geen feedback nodig behalve ik wil meeeeeeeeeer zien hihihihi.

Echt toppie hoor!

Groetjes San

10

Owwww, ja en gefeliciflapstaart met je "aanstaande"  ;)

Groetjes San

11

Wat een vrolijke!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

12

Wow wat een leuke taart! Ik ben dol op regenbogen, dus vind hem helemaal super. En ik ben erg benieuwd naar de binnenkant!

13 Laatst bewerkt door tabithar (08-07-2012 11:02)

Wat leuk gedaan!!! Prachtig strakke taart, en je evenbeeld mag dan niet helemaal gelijkend zijn, ik vind haar geweldig :Y !!
Ik ben ook bezig met een project waarbij ik mezelf moet boetseren, ben er nog niet helemaal uit of ik mijn extra heupvet wel
of niet terug laat zien :lol:  :lol:

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

14

Nou geen tips alleen complimenten! Leuk die regenboogstreepjes, maakt het lekker vrolijk!

15 Laatst bewerkt door Nathalie H. (08-07-2012 11:11)

:thumb:

16

Ik kan niks anders dan zeggen dan dat ie hardstikke leuk is!!
Die kleuren zijn echt super gaaf, die ga ik echt onthouden. En mooi geboetseerd!

17

De enige tip die ik kan geven is: ga nog veel meer van dit soort poppetjes boetseren  :Y  Super leuk en ook je taartje is gaaf met al die kleuren  :thumb:

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik heb gelijk zin om door te gaan met het volgende poppetje!

Ik heb een foto van de binnenkant erbij geplaatst. De kleuren komen je tegemoet!  ;)

Nu eerst maar eens gaan proeven!  :9

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

19

Ziet er leuk en lekker uit. Zou geen tip kunnen bedenken.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

Nou de taart is, op één stukje na, helemaal op gegaan.

Ik had ook nog een appel/citroen vlaai gemaakt en een aardbeien/BBR taart, waarvan ook nog gegeten is. Maar de regenboogtaart was ver uit favoriet!

Nu weer op naar de volgende taart. Woezel en Pip staan voor volgende week op het programma.  ;)

Gr. Lies(beth)

21 Laatst bewerkt door Carien (08-07-2012 21:53)

wat een leuke buitenkant (en zo strak!), geweldig poppetje (geeeen idee hoe zoiets te maken) en super-binnenkant :Y ... oftewel:

:thumb:  en  :thumb:  en  :thumb:   :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

22

Geweldig leuk, zo'n poppetje! Het mag dan wel niet op jou zelf lijken misschien maar het is een geweldig leuk ding. Heb je dat jezelf aangeleerd of heb je er een website/ how-to van? Ik zoek er nu al een poosje naar maar heb deze stijl nog niet echt kunnen vinden...

Mijn bak- en vooral decoreer-koorts is weer helemaal aangewakkerd!

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

Wat een super mooie taart!!

24

Leuk leuk leuk!
En hoe heb je die binnenkant zo gestreept gekregen? Ik weet alleen hoe je 1 kleur kan toevoegen, maar zo gestreept...? Geen idee!

En voor de rest vind ik hem helemaal leuk!

Figaro schreef:

Geweldig leuk, zo'n poppetje! Het mag dan wel niet op jou zelf lijken misschien maar het is een geweldig leuk ding. Heb je dat jezelf aangeleerd of heb je er een website/ how-to van? Ik zoek er nu al een poosje naar maar heb deze stijl nog niet echt kunnen vinden...

Mijn bak- en vooral decoreer-koorts is weer helemaal aangewakkerd!

Ik heb geen how to gebruikt. Gewoon veel gekeken naar het werk van anderen en geprobeerd. Dus gewoon een kwestie van oefenen.  ;)

Lilian72 schreef:

Leuk leuk leuk!
En hoe heb je die binnenkant zo gestreept gekregen? Ik weet alleen hoe je 1 kleur kan toevoegen, maar zo gestreept...? Geen idee!

En voor de rest vind ik hem helemaal leuk!

Ik heb iedere laag appart gebakken. Ik heb van de 20 cm bakvorm meerdere exemplaren en ik kan er twee tegelijk in de oven, dus drie keer bakken.
Ik heb het recept voor een 25 cm vorm aangehouden en verdeeld in 6 bakjes, kleurtjes eraan toegevoegd en bakken maar.  :)

Gr. Lies(beth)