26

Re: Wat een drama met dit weer...

heel mooi! :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

27

Awww Shalin en mieperdepiep. Dat is altijd zo gek om te horen dat anderen dat van je denken :o

Mieperdepiep...ik heb twee kantstukken gebruikt. Ik vond dit een mooi effect geven.

Be in love with what you have

28

Bedankt allemaal voor jullie reacties :thumb: Mijn dag kan niet meer stuk  :D

29

Wat een prachtstuk is dat geworden, ook heel mooi dat je het opbmaar 2 kleuren gehouden hebt. heel chique.

30

WAUW!!!! Ondanks het weer toch echt wel een PRACHTIGE taart geworden  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

31

Bedankt dames voor jullie reacties!Ik ben ook zelf blij dat het gelukt ivm de allergie.Ik heb alles dubbelgechecked bij hun of ik bepaalde producten wel of niet mocht gebruiken. :Y

32

Erg mooie taart zeg! En er is inderdaad niets te zien van het feit dat het zo'n plakweer was.

Even een vraagje, hoe heb je de onderste uitsteker gebruikt? Ik bedoel die van de onderste taart, die krullenrand.
Die heb ik ook en iedere keer is het weer een gevecht om dat goed op de taart te krijgen....

33

Erg mooi!

34

prachtige taart  :thumb:

liefs marieke

35

Super en het weer gooit idd wel roet in de taart  :lol:  :lol:  :lol: , het is echt geen geschenk om met zulk een weer taart te maken, maar jou bruidstaart is  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

36

Wat een prachtige taart, je orchideeën zijn echt heel mooi  :thumb:

37

Hij is prachtig Emmy!
En dat weer vreselijk,bij mij zat de smoother ook vastgeplakt aan de taart :D

38

Corinne1981, ik heb e gumpaste heel dun uitgerold. Dan omgedraaid. Daarna lang laten drogen. Ik denk een kwartiertje. Hierna de uitsteker gepakt en hard erop gedrukt. Meerdere malen met mn hand erop gedrukt voordat ik hem weghaal. De gumpaste lag nog op tafel toen ik de uitsteker weghaalde. Hierna heel langszaam de stukjes van de zijkant weggehaald. Met de needle tool de plekjes waar het heel dun is weghalen.
Succes!

Thanks dames voor de topreacties!!

39

Mooi, vind de orchideen ook mooi van kleur...... :thumb:

40

Mooi!!
Gave orchideeen!
Maar wat is "geabrikoteerd"?
Als ik dat op google intyp krijg alleen zoekresultaten mbt aborteren...  :s

Groetjes!

41

Prachtig! Mooie combi met de orchideeën! En inderdaad niets te zien, dat je (ook)last had van het weer. Ik vond het donderdag redelijk rampzalig.

Groet, Jolanda

42

Zitatje abrikoteren is de taart met abrikozenjam smeren. Erg lekker....dit word meestal in Amerika gedaan zodat de cake wat smeuig blijft.

Bedankt dames voor jullie reacties.

43

Weer een mooie taart :thumb:
Ik heb met bloemen op een taart vaak moeite met het erop maken. Met name aan de zijkant, is het snel zo zwaar. Hoe doe je dat? Hoe plaatst je die bloemen zo mooi op een taart.

Zonder taart geen feest!

44

Thanks Corientjuh ! Ik plaats de bloemen in de flowerpicks. Maar dit is ook afhankelijk van wat voor bloemen ik maak. Sinds ik de pme heb gedaan en bloemen op draad maak dan kan het zijn dat ik een paar bloemen bij elkaar vastbind. Daarna kijken waar ik de bloemen wil plaatsen. De  flowerpick in de taart. En dan de steel erin. Deze waren niet zwaar maar dat heb ik ook bewust gedaan omdat ik de taarten al gedecoreerd wegbreng ;)  Hij moest maar 10 minuten van ons huis bezorgd worden.  Het is even zoeken en kijken waar je ze wilt hebben voordat je ze plaatst. Succes :thumb:

Hij is prachtig :thumb:  :thumb:

46

mooi!!

Liefs, Zanoni

Prachtige taart!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Prachtige taart  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

49

Gave taart hoor!

50

Wauw, mooie taart en die bloemen ook!. Gebruik je een uitsteker voor die bloemen? Zoja welke?