1

Onderwerp: Cupcake papiertjes

Hooi dames..

Heeft iemand enig idee waar is deze papiertjes kan krijgen?

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284120_252800351399884_3154347_n.jpg

En dan nog een 2de vraagje, nu ik er toch ben ;)
Steeds als ik mijn cupcakes heb gebakken en deze heb bekleed (Marsepein schildje erop) is er nog een stuk van mijn cupcake zichtbaar.
Ik heb nu onlangs het setje hier uit de shop gekocht PME Round & Wavy Edge Cutter set/4, maar alsnog 'dekt' deze niet de hele cupcake af..
Graag zou ik het zien zoals op de bovenstaande foto..
Heeft er iemand tips?

Heeeel erg bedankt alvast!

Groetjes Mariska!

Re: Cupcake papiertjes

Volgens mij zijn dat gewoon witte cupcakepapiertjes?

Na het bakken van de cupcakes, kijk ik even hoe groot de bovenkant is en pak ik een drinkglas van die grootte erbij.

Volgens mij zijn het ook 'gewone' witte cupjes. Door t vet in de cake schijnen ze wat door. En ik gebruik altiid n drinkglas, zoals al wordt gezegd.
Dekt mn cc helemaal af. Heb ook eens ergens n setje ringen gezien, 4,5,6,7,8 cm ofzo. Volgens mij bij de xenos. Wil toch eens kijken of ze die nog hebben. Met een drinkglas wordt de rand niet heel strak en moet die altijd ietsjes bijwerken.

4

volgens mij zijn het zelfs kant en klaar cakjes ;) ik heb ze nooit   zo vet. ik heb laatst witte bij de makro mee genomen

5

ik gebruik altijd dze set voor de cupcakerondjes.  Omdat je verschillende maten hebt past het altijd.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-591.html

en als je een pas van de sligro hebt zijn ze zelfs wat goedkoper

6

hoe is de cupcake nog zichtbaar?
Ik zou zeggen of iets minder beslag gebruiken zodat je geen bolling krijgt die over het papiertje heen 'hangt'
Of grote uitsteker.....

De hoogte van papiertjes wijken ook nog wel eens af vind ik, dus bij de ene blijft hij met 40 gram erin en bij sommige witte zijn ze lager en hangen ze iets over.