1

Onderwerp: [Feedback] Voelsprietjes toevoegen?

Hoi!

Ik heb gister deze rupsjes gemaakt voor op mijn 'big apple' (zie 3Dtaarten rubriek). Maar nu wees iemand mij op fb er op dat rupsjes voelsprietjes hebben. Nu twijfel ik of ik ze toe zal voegen, ik weet niet of dat nog kan (bang dat het koppie gaat barsten) en ook niet of het er wel leuker van wordt. Wat denken jullie?

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314738_328573497229517_275818317_n.jpg

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

2

Re: [Feedback] Voelsprietjes toevoegen?

Hij is nu ook al hartstikke cute!! Maar het zou denk ik toch wel wat toevoegen... Gewoon met floral wire, beetje gebogen en dan ieniemienie bolletjes op de bovenkant?

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

3

Volgens mij hebben niet alle rupsen voelsprietjes... ik vind hem zo ook erg leuk hoor...!

4

Ik heb 'm net af gezien, in je andere topic...
Ik neem mijn woorden terug :x : dit taartje is al super en helemaal af, niks meer aan doen!!

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

5

nee hoor, niets meer aan doen! Weet dat we hier op het forum perfectionisten zijn maar soms is less more. En niet alles hoeft toch levensecht te zijn. Je taartje en rupsjes  heeft iets sprookjesachtigs en vind hem helemaal goed zo. Dus niets meer aan doen  :)

6

Niet doen, hij (of zij) is zo al mega lief. Misschien gaat met die voelsprietjes die lieve expressie juist weg.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

Ok, bedankt voor het meedenken! Ik laat ze zo :D
En inderdaad, ze zijn sowieso niet levensecht. Net gelezen dat rupsen vier paar ogen hebben  :lol:

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Helemaal gelijk ik zou ze ook gewoon weglaten want hij is enorm leuk zo.
Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze voelspriten hadden dus zullen er waarschijnlijk maar weinig mesnen zijn die het wel weten en er niks aan missen als ze er niet op zitten.  :thumb:

9

Mooi en leuk koppie