Onderwerp: cuttle bug
Ik zie hier veel taartjes voorbij komen gemaakt met de daimond cutter. Nu is mijn vraag of het ook te doen is met een plaatje van de cuttle bug in diamant vorm?
http://curlycreative.wordpress.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cuttle bug
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie hier veel taartjes voorbij komen gemaakt met de daimond cutter. Nu is mijn vraag of het ook te doen is met een plaatje van de cuttle bug in diamant vorm?
Ik heb ook een paar plaatjes van cuttle bug die ik voor het taarten gebruik. Gaat prima.
Ik heb ook een paar plaatjes van cuttle bug die ik voor het taarten gebruik. Gaat prima.
Doe jij het op je uitgerolde fondant, of doe je het pas wanneer het fondant om de taart zit?
Nee, eerst je fondant bewerken (zachtjes met de roller erover). Ik gebruik ze eigenlijk ook alleen voor kleine stukken (decoraties en voor cupcakes), omdat het kleine plaatjes zijn.
Nee, eerst je fondant bewerken (zachtjes met de roller erover). Ik gebruik ze eigenlijk ook alleen voor kleine stukken (decoraties en voor cupcakes), omdat het kleine plaatjes zijn.
Thanks ja zo gebruik ik ze ook voor cupcakes maar heb voor de zekerheid maar een daimond cutter besteld.. lijkt me beter
Beter mee verlegen dan om verlegen! Gaat nu vast lukken. Succes!
Beter mee verlegen dan om verlegen! Gaat nu vast lukken. Succes!
dat is zeer zeker waar.. als het gelukt is zal je het resultaat hier op t forum zien !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cuttle bug